Instytut Monitorowania Mediów patronem 16. Kongresu Public Relations i Komunikacji organizowanego przez Puls Biznesu

Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na świecie sprawiają, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę.

 

Teraz jeszcze uważniej musimy przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej ilości rozwiązać cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe sprawią, że będziemy mieć realny wpływ na biznes i staniemy się silnym wsparciem dla organizacji.

 

Ty, jako PR-owiec, znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i jest przed wieloma kolejnymi. Dlatego weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:

 

  • TRANSFORMACJA BIZNESU: zmiany 2020, nowa rzeczywistość a rola PR-owca
  • TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ: narzędzia, techniki, kanały cyfrowe, nowe ścieżki komunikacji
  • LIDER TRANSFORMACJI: przywódca w dobie kryzysu, oczekiwania, motywacja
  • TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI: dotarcie z przekazem w nowych realiach

 

Dodatkowo, w ramach naszej współpracy przekazujemy kod zniżkowy 10% (IMM10) na zakup biletów!

 

Sprawdź szczegóły i zarejestruj się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/16-kongres-public-relations-i-komunikacji-14b991df-95da-4f81-a2bd-aec986f41041