IMM patronem medialnym 17 Kongresu PR i Komunikacji

Otaczający nas świat się zmienił i postawił przed PR-owcami nieoczekiwane wyzwania. Nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys, to główne zadania dla PR-owców na nadchodzący czas.

 

Z myślą o potrzebach i na podstawie bieżących oczekiwań działów PR, mamy przyjemność zaprosić Cię na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych działom Public Relations i Komunikacji.

 

Wśród prelegentów – wielu wybitnych ekspertów – praktyków, którzy w swej codziennej pracy PR-owca inicjują rozmaite nowatorskie rozwiązania- przedstawiciele m.in.: Medicover, Grupy Kapitałowj RAFAKO, Polskiej Grupy Farmaceutycznej, Krajowej Izby Rozliczeniowej, Fortum, Credit Suisse (Poland), Grupy Amica, PEPCO, Orange Polska.

 

Podczas Kongresu będziemy mówić o tym co najważniejsze dla działów PR, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się doświadczeniami i pomysłami. Dołącz do uczestników i:

 

  • dowiedz się, jak dostosować strategię PR-ową marki do świata po pandemii
  • poznaj kampanie PR z 2021 r., którymi warto się zainspirować
  • naucz się działać efektownie, efektywnie, ale i… zgodnie z prawem
  • sprawdź, jak prowadzić autentyczną, transparentną i spójną komunikację
  • naucz się wykorzystywać możliwości, które daje internetowa społeczność, ale też jak unikać zagrożeń, które niesie
  • przekonaj się, czy plan kryzysowy to „nice to” czy „must have”

 

Zapoznaj się z program i listą mówców oraz zarejestruj się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/17-kongres-public-relations-i-komunikacji-5b260158-ba42-4402-b339-d7620f75dddf?utm_source=IMM&utm_medium=article&utm_campaign=k_17_Kongres_PR