Baza dziennikarzy mediaContact

Docieraj skutecznie do tysięcy dziennikarzy ze wszystkich rodzajów mediów.

Wykorzystaj mediaContact, aby precyzyjnie dotrzeć z informacją do odpowiednich mediów i liderów opinii. Baza dziennikarzy to niezbędne narzędzie dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją, PR i relacjami z mediami.

Baza dziennikarzy mediaContact

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Baza kontaktów do dziennikarzy już od 359 zł miesięcznie!

Precyzyjne dotarcie


Dzięki rozbudowanej liście tematów, branż i specjalizacji zyskujesz pewność, że trafisz z informacją prasową dokładnie w zainteresowania wybranego dziennikarza.

Rozesłanie informacji do ponad 2700 dziennikarzy z całej Polski w znaczący sposób przyczyniło się do dotarcia z informacją o naszym Programie Pomocy Dzieciom do potrzebujących rodzin.

Zdjęcie autora: Justyna Konieczna
Justyna Konieczna

Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych SPES


Stała aktualizacja danych


Baza dziennikarzy jest na bieżąco aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. Do bazy mediaContact możesz też importować własne kontakty z dowolnych źródeł.


Biuro prasowe online gratis


Szybko stworzysz informację prasową i umieścisz ją w biurze prasowym online, które jest zintegrowane z bazą kontaktów. Nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania.


Dystrybucja przyjazna dziennikarzom


Wysyłasz maile bez ciężkich załączników. Multimedia odbiorca pobiera bezpośrednio z wirtualnego biura prasowego. Każdy dziennikarz otrzymuje spersonalizowaną wiadomość.


Statystyki wysyłki


Koniec uciążliwego follow up’u! W biurze prasowym online na bieżąco sprawdzisz efekty dystrybucji każdej informacji prasowej.

easyContact

Chcesz szybko poinformować media o ważnym wydarzeniu?
Zleć nam usługę easyContact!

easyContact to wygodna alternatywa – jednorazowa wysyłka informacji prasowej, którą wykonujemy za Ciebie. Usługa skierowana jest do wszystkich, którzy chcą szybko poinformować media o ważnym wydarzeniu. Ty wysyłasz nam informację prasową, my zajmujemy się jej obróbką techniczną i dystrybucją do odpowiednich dziennikarzy z naszej wielotysięcznej bazy mediów.

Lista tematów

 
Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Newsletter promo