Wysyłka jednorazowa easyContact

Szybko docieraj z informacją prasową do dziennikarzy zainteresowanych Twoim tematem.

Jednorazowa wysyłka easyContact to usługa w ramach bazy dziennikarzy mediaContact. Skierowana jest do osób, firm, instytucji, które chciałyby szybko i skutecznie poinformować media o wprowadzonych przez siebie nowościach, zmianach lub przygotowywanych ważnych wydarzeniach.

Wysyłka informacji prasowej easyContact

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Zleć nam EasyContact już od 430 zł!

Wysyłka w kwocie 430 zł obejmuje do 225 wyselekcjonowanych dziennikarzy z bazy.
Każdy dodatkowy adres kontaktowy to koszt 1,75 zł.

Wysyłkę zrobimy za Ciebie


Po naszej stronie jest wyselekcjonowanie odpowiedniej bazy dziennikarzy, umieszczenie przesłanych nam wcześniej materiałów w biurze prasowym online oraz ich dystrybucja do wybranej listy mediów.


Dostarczamy raporty z wyniku mailingu


W ramach easyContact dostajesz standardowy raport z efektami dystrybucji. W wersji rozszerzonej otrzymasz dodatkowo kontakty do osób, które zapoznały się z otrzymaną informacją.


Sprawdzamy efekty media relations


Uzupełnij wysyłkę o raport z monitoringu mediów! Zamów easyContact w wersji z miesięcznym monitoringiem już za 1198 zł i na bieżąco sprawdzaj wyniki w formie publikacji w mediach. Do dyspozycji dostajesz Platformę IMM z modułem Analizy.


Zleć wykonanie usługi easyContact


    Dane kontaktowe:


    Materiały i informacje:


    Planowana data wysłania informacji:


    Dane do podpisu w stopce:


    Kategorie autorów treści:

    (Użyj klawisza Ctrl, aby zaznaczyć kilka pozycji)
    (Użyj klawisza Ctrl, aby zaznaczyć kilka pozycji)
    (Użyj klawisza Ctrl, aby zaznaczyć kilka pozycji)

    Dane do faktury:


    Cudzysłów

    Opinie naszych Klientów

    Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

    Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
    Liliana Anam

    CEO CSRinfo

    Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
    Małgorzata Krysiak

    Marketing Manager

    Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
    Małgorzata Wilk-Grzywna

    Wiceprezes

    Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
    Marek Wierzbicki

    Prezes Zarządu

    Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
    Michał Leksiński

    Pasjonat podróży i górskich wypraw

    Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
    Ewa Dziadyk

    Kierownik Zespołu PR i Marketingu

    Newsletter promo