Raporty i badania

Sprawdzaj efekty prowadzonych działań promocyjnych i wybieraj te najlepsze.

Wartościowe dane z monitoringu wszystkich mediów to dopiero początek. W IMM zmieniamy je w strategiczne informacje. Nasze badania oceniają medialną siłę marek oraz projektów. W przejrzystych raportach prezentujemy wartościowe dane potwierdzające efektywność prowadzonych działań promocyjnych w otoczeniu konkurencyjnym. Na podstawie wyników z monitoringu social media wskazujemy insighty oraz analizujemy emocje skupione wokół marek. Dzięki kompleksowej analizie przekazów możesz precyzyjnie wybrać projekty, które przynoszą najwięcej korzyści dla Twojej firmy.

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Analiza wizerunku marki i konkurencji w mediach

Raporty wizerunkowe, benchmarkowe, analizy kryzysowe


raportach IMM odnajdziesz wiele inspiracji dla komunikacji, sprawdzisz pozycję medialną, zaplanujesz działania promocyjne oraz zdiagnozujesz potrzeby klientów. Rzetelne raporty opracowane są na bazie wielu wskaźników (m.in. wydźwięk, zasięg, ekwiwalent reklamowy, zaangażowanie w social mediach), a tworzy je zespół naszych specjalistów. Poznaj Raport Top Marka – najważniejszych graczy na polskim rynku mediów.


Analizy i raporty sponsoringowe


raportem sponsoringowym IMM ocenisz zasadność prowadzenia działań sponsoringowych. Dostaniesz pełne dane sprawdzające potencjał wizerunkowy drużyny, sportowca lub artysty. Przeanalizujesz medialność sponsorowanego wydarzenia oraz jego wpływ na wartość promowanej marki. W naszych badaniach pokazujemy wartość zaangażowania oraz zwrot z inwestycji w sponsoring.

Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych. Na szczegółowe uznanie zasługuje również terminowość oraz słowność zespołu.

Marek Wierzbicki
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu Trefl Sopot


Mapping sponsorowanego


Analizujemy miliony publikacji związanych ze sportem i kulturą. Śledzimy obecność sportowców oraz artystów we wszystkich typach mediów w Polsce i za granicą. Na podstawie wyników monitoringu prezentujemy potencjał sponsoringowy ludzi kultury i zawodników, w tym juniorów, a także zmiany popularności badanych dyscyplin sportowych i wydarzeń. Pomagamy w doborze projektu sponsorskiego odpowiadającego wartościom promowanej marki.

Bardzo dziękuje za raport – na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić.

Michał Leksiński
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw


Raporty na indywidualne zamówienie


Nasz zespół wyspecjalizowanych analityków branżowych tworzy indywidualne raporty w oparciu o wytyczne klienta lub rekomenduje autorskie rozwiązania dopasowane do szczegółowych celów badawczych.


Analizy social media


Dzięki analizom opartym na monitoringu social media zwiększysz dotarcie do grupy docelowej, znajdziesz nowe punkty styku z klientami, poznasz najlepszych influencerów dla twojej marki i nawiążesz kontakty z liderami opinii.

Przeglądy mediów i newslettery

Personalizowane przeglądy mediównewslettery.

Skorzystaj z naszych narzędzi i dodatkowych usług, aby oszczędzać czas i stale optymalizować koszty pracy podczas codziennych przeglądów mediów, sporządzania streszczeń i tłumaczeń.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Newsletter promo

Poznaj naszą aplikację

Monitoruj media w każdym miejscu z naszą aplikacją

Kontroluj wyniki z monitoringu mediów w telefonie

Z aplikacją IMMapp zarządzasz wszystkimi publikacjami na temat swoich produktów i branży z własnego smartfona. U nas mobilnie śledzisz wyniki nie tylko z internetu i social mediów, ale również z prasy, radia i telewizji. Wszystko w jednym miejscu! To obecnie jedyna aplikacja mobilna na polskim rynku, która umożliwia monitoring wszystkich typów mediów.

apka-monitorujaca