Monitoring radia i telewizji

Kontroluj wizerunek firmy w mediach docierających do milionowych grup odbiorców

Monitoring telewizji i radia jest idealnym rozwiązaniem, gdy prowadzisz szeroko zakrojone działania wizerunkowe oraz bierzesz udział w lokalnych wydarzeniach.

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Monitorujemy blisko 350 stacji o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym

Najszerszy zakres monitoringu RTV na rynku


Telewizja oraz radio cieszą się dotarciem do największej liczby odbiorców. Monitoring RTV IMM pomaga zbadać branżową dyskusję w kanałach ogólnopolskich i regionalnych oraz stworzyć odpowiednią strategię komunikacji.


Szybki monitoring i łatwo dostępne dane


Wyszukujemy informacje w radiu i telewizji w systemie 24/7. Wyniki monitoringu radia i telewizji dostępne są w ciągu dwóch godzin od emisji programu. Masz do nich dostęp na Platformie IMM oraz za pomocą systemu wygodnych powiadomień online.

Do tej pory mieliśmy dostęp tylko do materiałów pojawiających się w internecie. Za jedną z największych zalet usług IMM uważamy możliwość monitorowania również wzmianek prasowych, radiowych i telewizyjnych, ponieważ zgodnie z naszymi przypuszczeniami wiele tego rodzaju publikacji wcześniej pozostawało przez nas niezauważonych.

persona
Anna Iżyńska

Stowarzyszenie Otwarte Klatki


Integracja z wszystkimi usługami IMM


Materiały z monitoringu RTV analizujesz i przeglądasz na Platformie oraz w module Analizy. Jeśli zamawiasz monitoring reklam adMonit – możesz porównać wyniki w jednym miejscu.

Cenimy sobie przejrzysty sposób działania platformy, dzięki której mamy nieustanny i łatwy dostęp do interesujących nas materiałów.

JozefinaBartyzel
Józefina Bartyzel

Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury


Wskaźnik zasięgu RTV


Materiały opisujemy dodatkowymi informacjami o efektywności dotarcia (zasięg), wysokości ekwiwalentu reklamowego (AVE), wydźwięku materiału i wieloma innymi wskaźnikami ułatwiającymi raportowanie i analizę komunikacji.

Generowanie raportów w Excelu jest dla nas bardzo przydatne, mamy możliwość porównywania efektywności naszych działań w poszczególnych miesiącach i okresach na podstawie wyników wskaźników AVE i dotarcia.

persona
Anna Iżyńska

Stowarzyszenie Otwarte Klatki


Gwarancja najwyższej jakości wyników


Monitoring radia i telewizji w IMM to gwarancja najwyższej jakości. Materiały z mediów są analizowane przez wyszkolonych analityków i researcherów.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Zobacz nasze pozostałe usługi monitoringu

Newsletter promo