Monitoring prasy

Prowadź skuteczne relacje z dziennikarzami i dbaj o wizerunek w opiniotwórczych tytułach

Prasa od lat pozostaje najbardziej opiniotwórczym źródłem informacji w Polsce, a publikacje prasowe mają nadal duże znaczenie w kształtowaniu wizerunku firm oraz marek. Zobacz listę monitorowanych przez nas dzienników, tygodników, miesięczników i magazynów.

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Analizujemy treści w 1,8 tysiąca tytułach prasowych

Otrzymasz tylko istotne wyniki


Dzięki połączeniu zaawansowanych algorytmów z analizą wykonywaną przez wykwalifikowanych specjalistów dostajesz tylko materiały, które są dla Ciebie ważne.


Materiały z prasy dostarczamy na bieżąco

Materiały dostarczamy na bieżąco


Zyskujesz pewność, że w prasie nic Cię nie zaskoczy. Wyniki monitoringu prasy ogólnopolskiej są dostępne już od godziny 4.30!

Dużą zaletą IMM jest tempo, w którym dodawane są nowe materiały – możemy dzięki temu szybko reagować, jeśli pojawi się np. tekst, do którego powinniśmy się ustosunkować, podziękować dziennikarzowi itp.

persona
Anna Iżyńska

Stowarzyszenie Otwarte Klatki


Korzystaj z powiadomień o nowych wzmiankach


Dzięki systemowi wygodnych alertów i powiadomień e-mail i SMS dowiesz się o ważnych publikacjach w prasie od razu po udostępnieniu ich na Platformie.

Pracuj szybciej i wygodniej


Platforma IMM ma szereg funkcji ułatwiających i przyspieszających przeglądanie wyniku monitoringu prasy oraz analizę, raportowanie i pracę z materiałami z mediów drukowanych.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Zobacz nasze pozostałe usługi monitoringu

Newsletter promo