Instytut Monitorowania Mediów
Rozwijamy się razem z Wami
Instytut Monitorowania Mediów to w 100% polska firma technologiczna, od ponad dwóch dekad dostarczająca najwyższej jakości rozwiązania w zakresie monitoringu i analiz mediów. Nasze narzędzia i technologie są w całości tworzone w kraju, przez naszych programistów, analityków i badaczy mediów. Całość kapitału, podatków i know-how pozostaje w Polsce – bez transferu danych, własności intelektualnej ani zysków za granicę. Każda złotówka wydana przez instytucje publiczne na nasze usługi wraca do polskiej gospodarki poprzez wynagrodzenia, podatki i inwestycje w rozwój krajowych technologii.
IMM od 25 lat buduje narzędzia analityczne oraz prowadzi wszechstronne badania przekazów mediowych. Obecnie jest największą firmą z branży monitoringu mediów w Polsce. Od 2008 roku oferuje swoje usługi również w Rumunii pod marką mediaTRUST, gdzie w krótkim czasie również stała się liderem. IMM wspiera firmy, instytucje i marki osobiste w efektywnym mierzeniu i raportowaniu wyników komunikacji zewnętrznej, planowaniu strategii oraz przeciwdziałaniu kryzysom wizerunkowym. Firma integruje wyniki publikacji ze wszystkich rodzajów mediów w jednym narzędziu, w tym jako jedyna na rynku również reklamy. Wykonuje raporty sponsoringowe i analizy jakościowo-statystyczne. IMM obsługuje tysiące klientów w kraju i zagranicą – międzynarodowe korporacje, małe firmy, instytucje, administrację publiczną, organizacje pozarządowe, agencje PR, agencje marketingowe oraz marki osobiste. Monitoring IMM obejmuje prasę, radio, telewizję, portale internetowe, media społecznościowe, a także podcasty i kanały video.