Aplikacja mobilna IMMapp

Monitoruj media
 w każdym miejscu
 i czasie z aplikacją IMMapp.

Kontroluj wyniki z monitoringu mediów w telefonie

aplikacją IMMapp zarządzasz wszystkimi publikacjami na temat swoich produktów i branży z własnego smartfona. U nas mobilnie śledzisz wyniki nie tylko z internetu i social mediów, ale również z prasy, radia i telewizji. Wszystko w jednym miejscu! To obecnie jedyna aplikacja mobilna na polskim rynku, która umożliwia monitoring wszystkich typów mediów.

Apple store
Google play
AppGallery

Dlaczego warto korzystać z naszej aplikacji?

W IMMapp nie tylko czytasz publikacje, także ich słuchasz!


Jesteś zwolennikiem podcastów i audiobooków? W IMMapp nie musisz czytać wszystkich zmonitorowanych publikacji, możesz także ich słuchać. Teraz poznajesz komunikaty mediowe nawet z telefonem w kieszeni! Wystarczy, że przy danym materiale uruchomiona zostanie funkcja SŁUCHAJ, a syntezator mowy przedstawi zmonitorowane treści.

Potencjalny kryzys wizerunkowy? Z IMMapp wiesz pierwszy!


W IMM zarządzasz komunikacją jeszcze sprawniej! Dzięki włączonej opcji powiadomień PUSH dowiadujesz się, co dzieje się w mediach od razu – z własnego telefonu. Aplikacja każdorazowo zasygnalizuje, kiedy w mediach pojawi się nowa informacja dotycząca monitorowanego zagadnienia.

Zarządzasz wycinkami tu
 i teraz


Błyskawicznie reagujesz na interakcje w social mediach, dzielisz się efektami działań komunikacyjnych ze współpracownikami i zainteresowanymi, zapobiegasz kryzysom wizerunkowym. Funkcja PODZIEL SIĘ pozwala zmonitorowane treści na bieżąco udostępniać innym za pomocą najpopularniejszych komunikatorów zainstalowanych na urządzeniu użytkownika.

W IMMapp od razu znasz wartość każdej publikacji!


Poza wskaźnikiem ekwiwalentu reklamowego (AVE), który wyraża sumę pieniędzy, jaką należałoby wydać na materiał lub emisję danej informacji, gdyby była ona reklamą, oraz dotarcia, informującego o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym (zasięg), aplikacja dzięki automatycznie dodawanym do tytułów publikacji kolorom wskazuje, czy dany materiał jest pozytywny względem monitorowanego tematu (kolor zielony), neutralny (szary), czy negatywny (czerwony).

W sekcji Analizy zbadasz efekty za pomocą wykresów


W aplikacji na bieżąco weryfikujesz rozwój prowadzonej komunikacji – za pomocą prostych wykresów sprawdzisz dla wybranych katalogów liczbę i AVE publikacji na przestrzeni tygodnia, miesiąca lub innego wybranego przez siebie zakresu czasowego, jak również procent publikacji o wydźwięku negatywnym, neutralnym i pozytywnym.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

medialna-sila-marki

Bezpłatny e-book

Medialna siła marki

Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż.

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.

Newsletter promo