PRaktykuj za granicą – 27 czerwca poznamy nazwiska laureatów konkursu

Do oceny jurorów w przedostatnim etapie konkursu nadesłanych zostało 17 prac – strategii komunikacji dla WWF Polska. Spośród nich wybrano 7 finalistów „PRaktykuj za granicą”. Są to: Zbigniew Cichoń (Uniwersytet Łódzki), Magdalena Knefel (Uniwersytet Wrocławski), Jacek Lipski (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie), Monika Pabijańska (Uniwersytet Łódzki), Agnieszka Pietrzak (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu), Aneta Uranek (Uniwersytet Jagielloński) i Magdalena Ziaja (Akademia Ekonomiczna w Krakowie). Ich prace okazały się najlepsze spośród 87 nadesłanych projektów we wszystkich etapach konkursu. Studenci zaproszeni do finału przedstawili swoje pomysły jurorom w formie prezentacji multimedialnej. Kto wygrał zagraniczne staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard i cenne nagrody, ufundowane przez Microsoft oraz Centralwings, dowiemy się podczas uroczystości 27 czerwca 2007 roku.

Prace oceniało jury w składzie: Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Magdalena Dul-Komosińska, kierownik działu komunikacji WWF Polska, dr hab. Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego i Anna Sanowska, dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

Cieszymy się, że już czwarta edycja konkursu spotkała się z tak dużym zainteresowaniem studentów. Do finału trafiły najbardziej wartościowe i oryginalne prace, a podczas prezentacji przed jury uczestnicy „PRaktykuj za granicą” wykazali się pomysłowością i profesjonalizmem wystąpień – powiedziała Anna Sanowska, dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają patronatem merytorycznym Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz ICCO. Partnerami konkursu są: GRAF, AIESEC, AEGEE Gdańsk, AEGEE Kraków, AEGEE Lublin, AEGEE Poznań, AEGEE Warszawa, AEGEE Wrocław, AEGEE Zielona Góra. Patroni medialni projektu to: Radio PiN, Press, PRoto.pl, Dlaczego, Semestr, Eurostudent, Motyw, Gazeta Studencka, wortal Kariera oraz wortal Praktyki Staże Rekrutacja.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie http://www.instytut.com.pl/konkurs

I edycja konkursu „PRaktykuj za granicą” została zorganizowana w roku akademickim 2003/2004. Zadanie konkursowe polegało na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego z programów prowadzonych przez Polską Akcję Humanitarną. W roku 2005 odbyła się II edycja konkursu, w której partnerem społecznym była Fundacja Komunikacji Społecznej. III edycja konkursu w 2006 r., przeprowadzona we współpracy z Amnesty International, promowała ochronę praw człowieka. Jak dotąd, laureaci „PRaktykuj za granicą” wyjechali na staże do Berlina, Brukseli, Dublina, Monachium, Mediolanu i Londynu. Przedsięwzięcie IMM zostało wyróżnione w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce w 2005 roku. 100 dobrych przykładów”.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ok. 800 tytułów prasowych, stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a od 2004 jest partnerem organizacji studenckiej AIESEC.