Nowości na Platformie IMM: asystent AI i moduł Analizy w monitoringu reklam adMonit

Rozbudowujemy nasze narzędzie o nowe, innowacyjne funkcje! Na Platformie IMM rozpoczyna działanie Asystent AI, który w intuicyjny i inteligentny sposób wesprze użytkowników w ich codziennej pracy z informacjami z mediów. Jednocześnie narzędzie monitorujące reklamy zostaje rozbudowane o moduł Analizy, dzięki któremu klienci Grupy IMM dokładniej zbadają skuteczność płatnych działań marketingowych.

 

Sztuczna inteligencja pomoże znaleźć kluczowe materiały

 

Dostępny na platformach Grupy IMM asystent AI jest wsparciem w filtrowaniu monitorowanych materiałów. Jego obsługa jest bardzo intuicyjna – pojawia się jako okienko czatu w prawym dolnym rogu ekranu i zachęca do interakcji.

 

Asystent działa w oparciu o model LLM (ang. large language model – duży model językowy), rozumie język polski i angielski, potrafi zinterpretować zapytanie użytkownika i przedstawić oczekiwany wynik w formie listy materiałów na platformie. Sztuczna inteligencja pomoże znaleźć treści z wybranym słowem kluczowym, o określonym zasięgu czy wydźwięku publikacji.

 

 

Asystent AI ułatwi poruszanie się po narzędziach Grupy IMM, gdyż możemy się z nim komunikować, posługując się językiem naturalnym. To rozwiązanie szczególnie przypadnie do gustu początkującym użytkownikom oraz tym, którzy korzystają z platform IMM sporadycznie – mówi Agata Andruszkiewicz, Członkini Zarządu i Chief Technology Officer w IMM.

 

Oprócz komunikacji poprzez wpisanie treści zapytania, asystent AI posiada także cztery domyślne funkcje, dostępne za pomocą jednego kliknięcia w okienku czatu:

 

Brief AI – automatycznie tworzy skrótowe opisy wskazanych materiałów;

Insighty AI – identyfikuje kluczowe spostrzeżenia konsumenckie i podpowiada ich potencjalne zastosowania;

Marki AI – dostarcza listę marek pojawiających się w analizowanych materiałach;

Opinie AI – zbiera opinie i wnioski z danych, dostarczając gotowe do wykorzystania rekomendacje.

 

Jak podkreśla Agata Andruszkiewicz:

To pierwsza wersja naszego narzędzia opartego o sztuczną inteligencjębędziemy je stale rozwijać, ponieważ naszym priorytetem jest dostarczanie użytkownikom platform IMM najbardziej nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań na rynku.

 

Moduł Analizy w adMonit

 

W usłudze adMonit użytkownicy Platformy IMM mogą m.in. monitorować reklamy konkurencji w prasie, radiu i telewizji, zobaczyć kreacje reklamowe, na bieżąco pozyskiwać raporty z wydatków reklamowych w branży czy weryfikować realizację mediaplanów. 

 

Do tego narzędzia został właśnie dodany Moduł Analizy. Dzięki tej funkcji klienci Grupy IMM sprawdzą m.in.:

 

  • analizę reklam wg wskaźnika CPP,
  • intensywność kampanii reklamowych,
  • udziały w rynku reklamy,
  • źródła o największej liczbie emisji,
  • analizę porównawczą.

 

 

Nowy moduł daje użytkownikom usługi adMonit szybki dostęp do zagregowanych danych o wydatkach reklamowych konkurencji w czasie rzeczywistym, co pozwala na sprawne podejmowanie decyzji dotyczących płatnych kampanii. Poza tym, tak dokładne dane o efektywności kampanii wspierają naszych klientów w jeszcze lepszym dopasowaniu strategii marketingowej do aktualnych trendów rynkowych, unikaniu błędów w kreacjach reklamowych i zoptymalizowaniu wydatków na płatne działania – mówi Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w IMM.

 

Z pełną ofertą Instytutu Monitorowania Mediów można zapoznać się na stronie: www.imm.com.pl/oferta 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg