KPI w monitoringu mediów w czasie rzeczywistym tylko u nas!

Prezentujemy kolejne autorskie rozwiązanie w naszym monitoringu mediów. Klienci składający się w większości ze specjalistów ds. komunikacji, od teraz w oparciu o bieżący monitoring publikacji mogą z poziomu naszego głównego serwisu – Biuletynu IMM (Platformy) wyznaczać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) działań public relations. Co ważne, zliczanie KPI odbywa się w czasie rzeczywistym za pomocą specjalnego algorytmu i między innymi pomaga budować przewagę wizerunkową. Na polskim rynku taka usługa jest dostępna tylko u nas!

 


 

Potrzebujesz pomocy w ustawieniu celów na swojej Platformie?
Napisz do swojego opiekuna lub na adres ogólny.

 

imm@imm.com.pl

 


 

Kształtowanie wizerunku marki, firmy, instytucji lub osoby na podstawie wcześniej opracowanej strategii to podstawa dobrze prowadzonej komunikacji. Nie mniej ważny jest systematyczny monitoring mediów, który dodatkowo oparty o konkretnie wyznaczone cele określone w czasie, zwiększa szanse na osiąganie najlepszych wyników w obszarze PR-u.

 

Przygotuj się na sezon projektowy

 

Nasze mediowe KPI, to darmowa usługa, która pozwoli Ci regularnie wyznaczać kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators) działań public relations w czterech aspektach: liczby publikacji z podziałem na wszystkie typy mediów, wielkość dotarcia [1], wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) i pojawiania się w ważnych dla siebie źródłach – tytułach mediowych. Możesz wyznaczać KPI zarówno na bieżące i przyszłe projekty jednorazowe, dotyczące np. inauguracyjnych kampanii produktowych, jak i na obsługę biura prasowego, w tym media relations raportowanych zazwyczaj w cyklach miesięcznych czy kwartalnych. Wyznacz cele, na których pracujesz na co dzień i pozwól IMM raportować wyniki na bieżąco za pomocą interaktywnych widżetów z paskiem stanu realizacji od 0 do 100 proc.

 

O krok przed konkurencją

 

Usługa umożliwia wyznaczanie tych samych KPI także na monitoring działań konkurencji – śledzenie wyników porównawczych, które prezentowane są w Biuletynie w sposób automatyczny, pozwoli Ci dostosowywać komunikację do bieżącej sytuacji. Taka praktyka w założeniu prowadzi do budowania przewagi konkurencyjnej w zakresie zasięgu, czy wartości danych publikacji wyrażanych za pomocą wskaźnika AVE lub dotarcia. Niezależnie od branży z łatwością możesz również wyznaczać cele na ekspozycje swoich działań w najbardziej pożądanych tytułach (KPI na źródła) oraz jednocześnie w odniesieniu do konkurencji, ustawiając jej te same założenia, a stopień realizacji celu od 0 do 100 proc. będziemy Ci prezentować w czasie rzeczywistym wraz z napływem nowych materiałów.

 

Bądź SMART tradycyjnie

 

Nasza nowość nie bez powodu opiera się na tradycyjnej metodzie S.M.A.R.T. wspierającej prawidłowe definiowanie celów w projekcie. Sprecyzowane, mierzalne, osiągalne, istotne i określone w czasie cele na obecność w mediach to połowa sukcesu. Doskonale wiemy o tym jako Instytut Monitorowania Mediów, gdyż działamy na polskim rynku od przeszło 20 lat i jako lider branży integrujemy wszystkie media w jednej aplikacji: social media, portale, prasę, radio i telewizję. Zatrudniamy specjalistów, którzy są z nami związani przez lata, a nawet dekady. Obecnie pracujemy dla ponad 1500 klientów z kraju i zagranicy.

 

Mediowe KPI to już kolejna nasza nowość w IMM

 

Mediowe KPI stanowią nasze kolejne już rozwiązanie skierowane do specjalistów z branży PR i marketingu. W kwietniu br. wprowadziliśmy również nowy wskaźnik – indeks mocy – mierzący, z jaką siłą w skali od 0 do 10 dany przekaz o marce, firmie lub danym zagadnieniu potencjalnie oddziałuje na odbiorcę. Kilka miesięcy wcześniej natomiast jako jedyni wprowadziliśmy na rynek monitoringu mediów w Polsce darmową aplikację mobilną IMMapp, która pozwala zarządzać publikacjami nie tylko z portali internetowych, lecz także z social mediów, prasy, radia i telewizji. Aplikacja jest kompatybilna z system Android, iOS i HarmonyOS. Więcej tutaj.

 

[1] Dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, a więc o jego szacunkowym zasięgu.