Już 3 grudnia odbędzie się Imagination Day 2019 – największa konferencja branży kreatywnej w Polsce

Szukając inspiracji, możliwości rozwoju i poszerzenia własnych horyzontów, nie można pominąć tego wydarzenia. Konferencja Imagination Day obędzie się już po raz 9. w Warszawie. Głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

 

Dlaczego warto?

 

Po pierwsze – dobór  najlepszych prelegentów

 

Do udziału w konferencji zapraszani są najlepsi eksperci z całego świata. Swoja wiedzą podzielą się nie tylko najbardziej utytułowane nazwiska, lecz także charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród, dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych. Gościem specjalnym będzie Borys Szyc występujący z ramienia partnera Storytel. W tym roku prelegentami będą między  innymi: Pia Af Hällström, Creative Director & Partner z Works, Helsinki, Thiago Cruz, Global Creative Director z Publicis Italy, Mediolan, Amaya Coronado  CEO z LOLA Mullen Lowe Spain, Madryt, Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn,  Tom Goodwin Head of Innovation z Zenith. Konferencję poprowadzi Maciej Sawicki Co-Founder z Foszer Sawicki.

 

Po drugie – tematy wyprzedzające i wyznaczające bieżące trendy

 

W czasie Imgaination Day dowiemy się, jak budować komunikację przyszłości, poznamy gorące trendy w reklamach i to, co nas powstrzymuje przed ich tworzeniem. Zanurzymy się do świata audio, czyli świata wyobraźni, poznając jego możliwości. Nie zabraknie również prezentacji potencjału marketingowego drzemiącego w e-sporcie i gamingu, którego wciąż twórcy i stratedzy w pełni nie wykorzystują. Wjedziemy w głąb naszych instynktów, by dowiedzieć się o tym, co napędza naszą motywację i aspiracje.

 

Po trzecie – bilety są jeszcze dostępne!

 

W jednym miejscu, przez cały dzień można na żywo zyskać wiedzę od ekspertów z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. Bilety dostępne na: www.imaginationday.pl.

 

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg