
Szkolenie online IMM: Komunikacja odporna na greenwashing. Jak budować markę godną zaufania?
W czwartek 18 grudnia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Komunikacja odporna na greenwashing. Jak budować markę godną zaufania?”.
Webinar poprowadzą: Robert Sadowski, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej w IMM, Marta Kukowska, Menedżerka ds. doradztwa w CSRinfo oraz Wioleta Grzybowska, odpowiedzialna za doradztwo i edukację w zakresie zrównoważonego rozwoju i ESG w biznesie w CSRinfo. Eksperci pokażą jak budować przekaz odporny na ryzyka greenwashingu i zgodny z obowiązującymi przepisami. Zaprezentowane zostaną regulacje, które już obowiązują oraz te, które za chwilę zmienią sposób, w jaki firmy mówią o ekologii, zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialności biznesu.
Agenda spotkania:
- Wprowadzenie – kontekst ESG i zrównoważonego rozwoju w komunikacji.
- Podstawowe pojęcia i ryzyka w komunikacji: greenwashing, ESG-washing, dezinformacja.
- Obowiązujące i planowane regulacje związane z odpowiedzialną komunikacją oraz związana z nimi odpowiedzialność twórców.
- Regulacje i wytyczne w zakresie ESG i zrównoważonego rozwoju, mające znaczenie w komunikacji.
- Analiza kampanii uznanych za greenwashing.
- Rola agencji PR i marketingu w przeciwdziałaniu „washowania” komunikacji.
- Podsumowanie: Jak tworzyć komunikację odporną na ryzyka i budować markę godną zaufania?
Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a na koniec spotkania przewidziana jest sesja Q&A, gdzie będzie można zadać pytania prelegentom.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w PR i marketingu oraz dla influencerów, którzy chcą zyskać pewność, że ich treści są zgodne z prawem i nie narażą ich ani klientów na kryzys.
Certyfikat
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy na temat przeciwdziałaniu greenwashingowi i budowy marek godnych zaufania.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.