Szkolenie online IMM: 10 kluczowych zastosowań monitoringu mediów w każdym biznesie

Szkolenie online IMM: 10 kluczowych zastosowań monitoringu mediów w każdym biznesie

W czwartek 21.08 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „10 kluczowych zastosowań monitoringu mediów w każdym biznesie”.

Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą, do jakich działań firmy mogą wykorzystywać monitoring mediów i jego funkcjonalności. Poznamy 10 podstawowych zastosowań monitoringu i analityki danych z mediów dla każdej firmy i organizacji.

Agenda spotkania:

  • Monitoring marki i konkurencji
  • Monitoring opinii, czyli gdzie toczy się dyskusja
  • Zmierz swój PR
  • Zdążyć przed kryzysem
  • Mapping influencerów
  • Leady sprzedażowe
  • Rozwój produktu
  • Raporty sponsoringowe
  • Employer branding
  • SEO, GEO, pozyskiwanie linków

Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a na zakończenie będzie możliwość zadania pytań w sesji Q&A.

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które poszukują ciekawych pomysłów oraz rozwiązań do analityki medialności własnych marek i projektów, raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych, monitoringu konkurencji oraz dla wszystkich rozpoczynających działania z narzędziami do monitoringu mediów.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zachęcamy do zapisów: