Szkolenie online IMM: 7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu

Szkolenie online IMM: 7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu

W czwartek 30 października o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu”.

 

Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.

 

Eksperci IMM pokażą, jak nowoczesne analizy medialne wykraczają daleko poza samo zliczanie publikacji czy pomiar osiągniętych zasięgów. Przedstawią 7 kluczowych obszarów oceny medialności marki lub projektu, które można rzetelnie zmierzyć i wykazać za pomocą monitoringu mediów i analiz medialnych.

 

Agenda spotkania:

  • Widoczność marki (Visibility & Share of Voice)
  • Wydźwięk i ton komunikacji (Sentiment & Image Tone)
  • Kontekst i atrybucja wizerunkowa (Context & Associations)
  • Jakość ekspozycji (Quality of Exposure)
  • Zasięg i kanały dotarcia (Channel Impact & Media Mix)
  • Zaangażowanie i wpływ (Engagement & Impact)
  • Efekty strategiczne i długofalowe (Reputation & Media Strength)

 

Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

 

Dla kogo?

 

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które poszukują najlepszych rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych. 

 

Certyfikat

 

Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy na temat obszarów oceny medialności marki lub projektu, które można rzetelnie zmierzyć i wykazać za pomocą monitoringu mediów i analiz medialnych. 

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

 

Serdecznie zachęcamy do zapisów: