
Szkolenie online IMM: 7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu
W czwartek 30 października o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu”.
Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.
Eksperci IMM pokażą, jak nowoczesne analizy medialne wykraczają daleko poza samo zliczanie publikacji czy pomiar osiągniętych zasięgów. Przedstawią 7 kluczowych obszarów oceny medialności marki lub projektu, które można rzetelnie zmierzyć i wykazać za pomocą monitoringu mediów i analiz medialnych.
Agenda spotkania:
- Widoczność marki (Visibility & Share of Voice)
- Wydźwięk i ton komunikacji (Sentiment & Image Tone)
- Kontekst i atrybucja wizerunkowa (Context & Associations)
- Jakość ekspozycji (Quality of Exposure)
- Zasięg i kanały dotarcia (Channel Impact & Media Mix)
- Zaangażowanie i wpływ (Engagement & Impact)
- Efekty strategiczne i długofalowe (Reputation & Media Strength)
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które poszukują najlepszych rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.
Certyfikat
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy na temat obszarów oceny medialności marki lub projektu, które można rzetelnie zmierzyć i wykazać za pomocą monitoringu mediów i analiz medialnych.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: