
Szkolenie online IMM: 10 kluczowych zastosowań monitoringu mediów w każdym biznesie
W czwartek 21.08 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „10 kluczowych zastosowań monitoringu mediów w każdym biznesie”.
Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą, do jakich działań firmy mogą wykorzystywać monitoring mediów i jego funkcjonalności. Poznamy 10 podstawowych zastosowań monitoringu i analityki danych z mediów dla każdej firmy i organizacji.
Agenda spotkania:
- Monitoring marki i konkurencji
- Monitoring opinii, czyli gdzie toczy się dyskusja
- Zmierz swój PR
- Zdążyć przed kryzysem
- Mapping influencerów
- Leady sprzedażowe
- Rozwój produktu
- Raporty sponsoringowe
- Employer branding
- SEO, GEO, pozyskiwanie linków
Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a na zakończenie będzie możliwość zadania pytań w sesji Q&A.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które poszukują ciekawych pomysłów oraz rozwiązań do analityki medialności własnych marek i projektów, raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych, monitoringu konkurencji oraz dla wszystkich rozpoczynających działania z narzędziami do monitoringu mediów.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: