Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”.

Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.

Agenda spotkania:

  • Rola monitoringu reklam w spojrzeniu na medialną siłę marki
  • Monitoring reklam w prasie, radiu i tv – najważniejsze wskaźniki
  • Aktywność reklamowa konkurencji – benchmark i baza inspiracji
  • Weryfikacja realizacji mediaplanów
  • Powiadomienia o nowych kreacjach
  • Analityka reklam – moduł Analizy adMonit na Platformie IMM

Szkolenie potrwa ok. 60 minut.

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla dla marketerów odpowiadających za wydatkowanie budżetów reklamowych w prasie, radiu i telewizji, którzy chcą optymalnie inwestować budżety i weryfikować realizację mediaplanów. Do udziału zachęcamy też specjalistów, którzy całościowo analizują i mierzą medialną siłę marki oraz działania marketingowe w mediach oraz tych, którzy szukają inspiracji w tworzeniu nowych kreacji reklamowych.

Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę wydatków reklamowych z wykorzystaniem adMonit.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zachęcamy do zapisów: