Szkolenie online IMM: Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji

Szkolenie online IMM: Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji

W czwartek 12 grudnia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji”.

Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci IMM przybliżą wszystkie pojęcia, definicje i wskaźniki związane z monitoringiem mediów. Opowiedzą czym jest monitoring mediów, dlaczego należy śledzić publikacje i wzmianki o własnej firmie i konkurencji oraz jak wybierać najlepsze narzędzie do monitorowania mediów i ustawiać pierwsze projekty. Zaprezentują też Platformę IMM w nowym design.

Agenda spotkania:

  • Monitoring mediów – słownik pojęć
  • Wskaźniki pomiaru prowadzonej komunikacji
  • Wybieramy narzędzie do monitorowania mediów
  • Ustawianie pierwszych projektów
  • Platforma IMM w nowej odsłonie

Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoją przygodę z monitoringiem mediów i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zachęcamy do zapisów: