Placeholder Image

IMM wspiera Teatr 6. Piętro

Projekt „IMM dla kultury” polega na wspieraniu przez Instytut wartościowych inicjatyw kulturalnych. Tym razem na potrzeby nowego partnera IMM będzie monitorować prasę, radio, telewizję i Internet, wyszukując publikacje opisujące działania teatru.

Teatr 6. Piętro jest kolejną instytucją, z którą Instytut nawiązał współpracę – skomentował Paweł Sanowski, Prezes IMM. – Od kilku lat wspieramy wyróżniające się przedsięwzięcia kulturalne. W ramach programu „IMM dla kultury” stale współpracujemy między innymi z Fabryką Trzciny, Operą Narodową czy Makroconcertem, który jest organizatorem prestiżowych koncertów w całym kraju.


Kurtyna Teatru 6. Piętro podniosła się po raz pierwszy 6 marca 2010 roku. Na jego deskach wystawiono wtedy legendarną sztukę „Zagraj to jeszcze raz, Sam” Woody’ego Allena, w reżyserii Eugeniusza Korina, w której obok Małgorzaty Sochy, Anny Cieślak, Michała Żebrowskiego i Daniela Olbrychskiego, zadebiutował Kuba Wojewódzki.


Tego lata, w teatrze, odbył się cykl koncertów pt. "Teatr 6. Piętro – Wyższy Poziom Muzyki", w których wystąpili m.in. Urszula Dudziak, Leszek Możdżer, Kayah i Royal Quartet, Smolik i inni.


Nowy sezon kulturalny w teatrze 2010/2011 zapowiada się bardzo ciekawie. Już 1 października trzynastu absolwentów i studentów warszawskiej Akademii Teatralnej oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi zadebiutuje w musicalu pt. Maszyna do liczenia. Twórcą inscenizacji jest Eugeniusz Korin, autorem tekstów Jackek Cygan, twórcą muzyki Robert Janson, choreografię przygotował Jarosław Staniek.


Szczegóły na 
www.teatr6pietro.pl


Instytut Monitorowania Mediów powstał w 2000 roku. Monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, 33 stacje telewizyjne, 63 stacje radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Od 1 lutego 2010 monitoruje social media w tym Facebooka, Twittera, Blipa, Goldenline. Od 2002 roku Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 90 firm monitorujących media z przeszło 40  krajów świata.

Tagi: