Finaliści konkursu PRaktykuj za granicą wyłonieni.

W tegorocznej edycji konkursu strategia dotyczy działań dla fundacji Ewy Błaszczyk „AKogo?”. Uczestnicy mieli do wyboru 3 tematy konkursowe. Najbardziej popularny był temat I dotyczący strategii komunikacji internetowej dla fundacji. Najwięcej finalistów, bo aż 4, kształci się we Wrocławiu. Pozostali to studenci Łodzi, Warszawy oraz Poznania.

 

Lista finalistów dostępna jest na stronie konkursu:

http://www.instytut.com.pl/harmonogram2010

 

Jury konkursu w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchała, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego, Anna Krzysztofowicz, z Fundacji „Akogo?” i Anna Sanowska, Dyrektor działu analiz Instytutu Monitorowania Mediów, oceniało takie elementy projektów jak: sformułowanie celów strategii, dobór narzędzi, czy sposób pracy z organizacją podczas implementacji projektu.

Podczas prezentacji prac do grona jury dołączą również: Justyna Szafraniec, Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Jadwiga Święcicka-Stępak, Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations.

 

 

Jest to już VII edycja konkursu organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, we współpracy z organizacjami pozarządowymi. Konkurs ma na celu umożliwienie studentom odbycia prestiżowego stażu, w jednej z agencji PR, w oddziale poza granicami Polski. Jednocześnie organizacja pozarządowa, która współpracuje przy danej edycji konkursu, otrzymuje możliwość wdrożenia strategii komunikacji, utworzonej na jej zapotrzebowanie, która powstała pod okiem znawców branży.

 

Fundatorem nagród są:

Instytut Monitorowania Mediów, Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton, Lewis PR, LOT, Brief Microsoft.

 

Patroni merytoryczni:

Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations

 

Partner strategiczny konkursu:

Fundacja „Akogo?” Ewy Błaszczyk

 

Partnerzy:

Amnesty International, SBK Profil oraz biura AEGEE Białystok, Gdański, Kraków, Lublin, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław i Zielona Góra

 

Patroni medialni:

Proto.pl, Planeta FM, ?Dlaczego, dlaczego.com.pl, kariera.com.pl, SEMESTR, Gazeta Studencka oraz portal dlaStudenta.pl