Placeholder Image

IMM monitoruje TVN Warszawa

IMM od pierwszego dnia oficjalnej emisji kanału TVN Warszawa będzie monitorować jego treści. TVN Warszawa to nowy kanał lokalny Grupy ITI poświęcony Warszawie, jej mieszkańcom i życiu stolicy. Znajdą się w nim najświeższe informacje, najważniejsze wydarzenia kulturalne i pomysły na spędzanie czasu w stolicy. Program tworzy zespół 70 dziennikarzy. Zespół informacyjny stworzyła Patrycja Redo. Do ubiegłego roku była prezenterką popołudniowych "Faktów" TVN i magazynu "Prosto z Polski" w TVN 24. Wcześniej prowadziła weekendowe i wieczorne wydania "Faktów.

Grupa docelowa stacji to mieszkańcy stolicy niezależnie od wieku, dochodów i wykształcenia.. Nowa telewizja chce gromadzić przed odbiornikami co najmniej 1,5 mln widzów.

TVN Warszawa rozpoczęła emisję testową 1 listopada. Docelowo, stacja planuje nadawanie przez całą dobę. Program nadawany w systemie niezakodowanym – FTA jest dostępny w ofercie sieci kablowych ASTER, UPC, Multimedia Polska oraz Spray, na platformie cyfrowej n oraz Cyfra Plus, a także w lokalnych sieciach kablowych na terenie Warszawy i Mazowsza. Koszty uruchomienia TVN Warszawa to kilkanaście mln zł.

 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, 85 stacji telewizyjnych i radiowych oraz prawie 2000 serwisów internetowych. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej 91 firm monitorujących media z 41 krajów. Od 2002 r. IMM wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

 

 

Tagi: