Instytut Monitorowania Mediów rozpoczął współpracę z AIESEC

Instytut Monitorowania Mediów, jako firma odpowiedzialna społecznie, stawia na rozwój i edukację studentów. Z tego względu postanowił wspierać działania organizacji AIESEC, która w Polsce zrzesza ponad 1500 studentów, głównie nauk ekonomicznych.

Współpraca przewidziana jest na rok i obejmuje pomoc w promocji projektów AIESEC, m.in. dzięki stronie internetowej dla branży public relations stworzonej przez Instytut – wortalu PRoto. Ponadto, IMM poprowadzi dla AIESEC monitoring mediów pod kątem opisu organizacji i jej działalności.

W ramach współpracy IMM i PRoto wezmą udział w projekcie Pracodawca Roku oraz Dni Kariery 2005 i towarzyszącej im Akademii Umiejętności. Podczas wystąpień Instytut przybliży słuchaczom istotę nowoczesnego monitoringu i jego korzyści. „Współpraca z AIESEC jest dla nas okazją nie tylko do przedstawienia misji naszej firmy, ale też do zasygnalizowania przyszłym menedżerom, jakie działania mogą przynieść efekty wizerunkowe mierzone monitoringiem” – komentuje zakres współpracy z AIESEC dyrektor zarządzający IMM, Paweł Sanowski.

„AIESEC jako wiodąca organizacja studencka na świecie korzysta z najnowocześniejszych narzędzi z dziedziny zarządzania, rozwoju zasobów ludzkich, realizacji projektów” – Maciej Dakowicz, Wiceprezydent AIESEC Polska. „Teraz do tego grona dołączył monitoring IMM, który stanowi jeden z istotnych filarów wspierających re-branding AIESEC-u”.

AIESEC jest międzynarodową platformą dla młodych ludzi, na której mogą odkrywać i rozwijać swój potencjał. Organizacja skupia 18.000 członków na 800 uczelniach w 89 krajach na całym świecie. Polska sekcja dociera do około 77% ogółu studentów w Polsce. Każdego roku AIESEC organizuje ponad 3.500 praktyk zagranicznych i ponad 350 konferencji, dzięki którym rozwija się 5.000 nowych liderów.