Placeholder Image

Trwają zapisy do PRaktykuj za granicą!

Od 14 lutego przyjmowane są zgłoszenia do konkursu public relations, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. II edycja „PRaktykuj za granicą” cieszy się dużym zainteresowaniem – swój udział w nim zadeklarowało już prawie 40 osób. Zgłoszeni uczestnicy to studenci najbardziej renomowanych uczelni w kraju, zainteresowani public relations i działaniami społecznymi. Ich prace – projekty PR dla wybranej strategii Fundacji Komunikacji Społecznej – oceni jury w składzie: Prof. Jerzy Bralczyk z Instytutu Dziennikarstwa UW, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Paweł Prochenko, Prezes Zarządu Fundacji Komunikacji Społecznej i Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.

I etap konkursu potrwa, wraz z przyjmowaniem prac konkursowych, do 30 kwietnia. Nadal więc można nadsyłać zgłoszenia i spróbować swoich sił w tworzeniu strategii PR. Na twórców najciekawszych projektów czekają wakacyjne staże w trzech europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard (Londyn, Mediolan, Monachium). W maju, po ocenie prac pisemnych, odbędzie się II etap konkursu – prezentacja strategii, które przygotują finaliści. Konkurs „PRaktykuj za granicą” zakończy się w czerwcu 2005 roku – wtedy poznamy jego zwycięzców. Prace konkursowe można składać do końca kwietnia, jednak warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie zgłoszenia na stronie konkursowej. 

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.

Tagi: