Cennik dostępu do bazy MediaContact

Korzystanie z bazy można rozpocząć po uiszczeniu jednorazowej opłaty, której wysokość uzależniona jest od liczby kontaktów do dziennikarzy. Przy zakupie bazy z kilku tematów, dziennikarz specjalizujący się w wielu branżach jest traktowany jako jeden rekord, niezależnie od liczby tematów, w których jest obecny. Istnieje również możliwość zamówienia spersonalizowanych list kontaktów. Cena wynosi 10 złotych za rekord.

Liczba kontaktów do dziennikarzy w ramach abonamentuJednorazowa opłata za 30-dniowy dostępMiesięczny abonament
200
500
100
201-500
1000
150
501-1500
1500
250
1501-2500
3000
400
powyżej 2500
5000
600

Testuj 7 dni za darmo!

Wypełnij formularz i odkryj możliwości narzędzi IMM

* pola wymagane

Klienci o nas

Jako firma, TBT i Wspólnicy, korzystamy z usługi MediaContact od kilku lat. Jest to cenne źródło informacji zarówno o mediach ogólnopolskich, jak i regionalnych. Jego przydatność odczuwa się szczególnie w sytuacjach kryzysowych, gdy pojawia się konieczność podjęcia szybkich działań. Możliwość  szybkiego zbudowania bazy oraz kontakty do dziennikarzy stają się wówczas niezwykle istotne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości narzędzia, dostępnych funkcji i ogromu zebranych informacji. MediaContact stanowi obecnie narzędzie niezbędne do pracy z mediami – znacznie ją ułatwia i przyspiesza.

Barbara Paszkiewicz-Laskowska
Director of Strategic Communications
TBT i Wspólnicy

Baza dziennikarzy MediaContact, którą udostępnia IMM to unikalne narzędzie, pozwalające na bardzo skuteczne dotarcie z przekazem PR do określonej grupy mediów. Wykorzystanie przez nas tych możliwości w działaniach PR bardzo podniosło ich skuteczność. Narzędzia i rozwiązania proponowane przez IMM spełniają wszelkie oczekiwania nowoczesnego działu PR dużej firmy. To „niezbędnik” każdego rzecznika prasowego.

Dariusz Materek
Rzecznik Prasowy
Kolporter

Z bazy MediaContact korzystamy w IMM od dłuższego czasu. W kontaktach z dziennikarzami jest to duża pomoc, gdyż baza daje unikatową wiedzę, o czym pisze dany dziennikarz, jak często i w jakich mediach. Dodatkową zaletą jest intuicyjne biuro prasowe (bezpłatne!), dzięki któremu można między innymi sprawdzić skuteczność wysłanych informacji. Gorąco polecamy MediaContact każdemu, kto pracuje z dziennikarzami.

Dorota Bieniek-Kaska
Prezes
LoveBrands Relations

Coca-Cola wybrała IMM już wiele lat temu. Raporty Instytutu, zarówno codzienne przeglądy mediów, jak i raporty miesięczne oraz kwartalne, w tym Kompas Social Media, są dla nas nieocenionym, profesjonalnym źródłem informacji.

Joanna Grabowska
Senior Public Affairs & Communications Manager Poland
Coca-Cola

Nowa Platforma Instytutu Monitorowania Mediów została dobrze zaprojektowana. Jest czytelna, estetyczna oraz bardzo funkcjonalna. Wprowadzone nowe funkcje wyświetlania wszystkich źródeł oraz ich podział zostały świetnie przemyślane. Podobnie jak ulepszony Moduł Analityczny.

Artur Woliński
Prezes Zarządu
Agencja Informacyjna Newseria

Z Instytutem Monitorowania Mediów współpracuję już od kilkunastu lat, najpierw w agencji Sigma, a od 7 lat w Solski BM. Już sam okres współpracy świadczy, że współpraca układa się wzorowo, a usługi IMM stoją na wysokim poziomie. Zresztą słowo „stoją” jest w tym wypadku zupełnie nie na miejscu, ponieważ one są systematyczne rozwijane i unowocześniane. Dzięki temu, możemy zapewnić naszym klientom – od niewielkich polskich firm po największe w świecie korporacje - doskonałą orientację w tym, co polskie media piszą, nadają i blogują. Dlatego z przekonaniem mogę polecić IMM jako sprawdzonego i rzetelnego partnera.

Ryszard Solski
Prezes Zarządu
Solski Burson-Marsteller

Volvo Car Poland od lat współpracuje z IMM. Poziom obsługi klienta oferowany przez Instytut może być wzorem do naśladowania dla każdej z firm prowadzących usługi typu customer service. Doceniamy także holistyczne podejście do monitoringu mediów, szeroki zakres tytułów prasowych, internetowych, social media oraz RTV, które łącznie stanowią najwierniejszy obraz polskiego rynku mediowego. Rekomendujemy współpracę z IMM, w charakterze dostarczyciela kluczowego narzędzia PR.

Rafał Zomerfeld
Biuro prasowe
Volvo Car Poland

Korzystamy z usług IMM od wielu lat. Dzięki rzetelności i dokładności Instytutu posiadamy niezbędną wiedzę o publikacjach w mediach o naszej marce. Analizy i opracowania IMM ułatwiają nam pracę, korzysta też z nich nasza europejska centrala.

Magdalena Węglewska
Dyrektor PR
Mazda Motor Poland

Z IMM współpracuję od blisko 5 lat. Dzień pracy zaczynam i kończę wejściem na platformę. Z powodzeniem monitoruję we wszystkich kanałach obecność wizerunkową Bisnode Polska jak również naszych bezpośrednich konkurentów. Narzędzie szczególne pomocne nie tylko przy codziennym monitoringu, lecz także przy robieniu zestawień, wykresów, analiz. W pełni zautomatyzowane, proste w obsłudze i intuicyjne pozwala zaoszczędzić mnóstwo drogocennego czasu.

Tomasz Starzyk
Bisnode Polska

Dzięki współpracy z IMM Grupa Żywiec na bieżąco może analizować swój wizerunek w mediach, mierzyć efekty naszej pracy, szybko reagować, gdy wymaga tego sytuacja, a także planować nasze działania. W relacjach IMM z Grupą Żywiec doceniamy elastyczność i szybkość reagowania na potrzeby klienta.

Katarzyna Borucka
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Grupa Żywiec S.A.

TUiR i TUnŻ Warta S.A. współpracują z Instytutem Monitorowania Mediów od 2013 roku. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami IMM przygotowuje regularne, dokładne analizy mediów. Cykliczne podsumowania dają kompleksowy podgląd na pozycję i wartość informacji o nas we wszystkich mediach. Oferowane przez IMM narzędzia są intuicyjne, przyjazne i nie wyobrażamy sobie bez nich naszej codziennej pracy.

Iwona Mazurek
Departament Marketingu i Public Relations
TUiR i TUnŻ Warta S.A.

Jako PR manager nie wyobrażam sobie pracy bez stałego monitoringu mediów. Codzienne raporty IMM są nieodłącznym elementem mojej pracy, są rzetelne i dają mi niezbędną wiedzę nt. obecności Telewizji Puls w mediach. Nie bez znaczenia jest również miła i profesjonalna obsługa ze strony IMM oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Tomasz Wiaderek
PR Manager
Telewizja Puls

Współpracuję z IMM od pięciu lat i choć przetestowałam różne, dostępne na rynku opcje monitorowania mediów, Instytut wciąż pozostaje bezkonkurencyjny. Mocną stroną firmy bez wątpienia jest zasięg monitoringu, ale na uwagę zasługują przede wszystkim kompetentni pracownicy. Obsługa na najwyższym poziomie i dbałość o detale na każdym etapie współpracy — to cechy, za które z czystym sumieniem wystawiam pozytywną opinię :)

Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska
PR & Marketing Manager w Opineo.pl i Skąpiec.pl

Współpracujemy z IMM od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni ze świadczonych usług. Cenimy IMM za rzetelność z jaką monitorowane są media, przygotowywane dane oraz raporty, a także za profesjonalną, sprawną i bardzo miłą obsługę. Z przyjemnością obserwujemy również rozwój Instytutu, poszerzanie oferty usług, aby zaspokoić potrzeby swoich klientów.

Beata Ptaszyńska-Jedynak
Dyrektor ds. komunikacji / Communications Director
Carlsberg Polska

Z Instytutem Monitorowania Mediów agencja Consulting & More pracuje nieprzerwanie od 6 lat. Funkcjonalna platforma i elastyczne podejście sprawiają, że nasi Klienci otrzymują punktualnie każdego dnia publikacje czy cykliczne raporty obecności w mediach. Nie wyobrażamy sobie codziennej pracy bez wsparcia ze strony IMM.

Jakub Zajdel
Managing Partner
Consulting & More

Platforma IMM to jedno z podstawowych narzędzi w mojej pracy. Obsługa serwisu jest prosta i intuicyjna – z platformą poradzi sobie każdy – nawet użytkownik nieposiadający „technicznych” umiejętności. Dużą zaletą są też konsultanci w zespole IMM, którzy doradzą oraz wyciągną pomocną dłoń także w sytuacjach kryzysowych.

Katarzyna Nielipińska
młodszy specjalista ds. PR
Reputation Managers

IMM jest bezkonkurencyjny w zakresie monitorowania mediów. Innowacyjne narzędzia w połączeniu z niezwykle profesjonalną obsługą klienta są nieocenioną pomocą w codziennej pracy działu PR. Serdecznie polecam.

Iga Pietrusinska
Max Factor/ Sofralux Sp z oo

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50