Zaloguj

Nie pamiętam hasła
+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg
Świetne wyniki Legii Warszawa i strzelający jak na zawołanie Robert Lewandowski przodują w październikowym zestawieniu „Piłka w grze”

Świetne wyniki Legii Warszawa i strzelający jak na zawołanie Robert Lewandowski przodują w październikowym zestawieniu „Piłka w grze”

Czołowe drużyny przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów zestawienia w zdecydowanej większości zaliczyły bardzo udany miesiąc. Nasi przedstawiciele w klubowej Europie są w znakomitej formie piłkarskiej, co przełożyło się na równie wysoki  wynik medialny. Robert Lewandowski zdobył dziesięć bramek w pięciu meczach FC Barcelony, co dziennikarze zgodnie oceniają  jako niespodziewanie wysoką formę naszego napastnika.

Piłkarze warszawskiej Legii imponująco zaprezentowali się w ubiegłym miesiącu: z sześciu meczów wygrali pięć, a jeden zremisowali. Zawodnicy Goncalo Feio dobrze zaprezentowali się w rozgrywkach międzynarodowych, gdzie najpierw zwyciężyli z faworytem rywalizacji − Betisem, a następnie rozprawili się z serbskim TSC. Media sportowe dzielą się optymistycznymi wizjami na temat występów naszych drużyn − liderów zestawienia na arenie międzynarodowej.

W pierwszy weekend października zmierzyły się ze sobą czołowe drużyny naszego zestawienia. Jagiellonia Białystok zremisowała u siebie z Legią Warszawa 1:1. Lider ligi − Lech Poznań − rozpoczął miesiąc niespodziewaną porażką z Motorem Lublin, lecz dzięki zwycięstwom w kolejnych meczach utrzymał się na pierwszej pozycji w tabeli PKO BP Ekstraklasy. Klub z ul. Bułgarskiej pokonał w wyjazdowym spotkaniu Cracovię, a następnie zdobył komplet punktów przed swoją publicznością w starciu z Radomiakiem Radom. Pogarsza się sytuacja boiskowa Śląska Wrocław. Drużyna z Dolnego Śląska w obecnym sezonie wygrała tylko jeden mecz spośród trzynastu rozegranych − to najgorszy rezultat w lidze. W social mediach kibice domagają się podjęcia natychmiastowych działań w celu poprawy piłkarskiej postawy. Z kolei dla Jagielloni październik był naprawdę udanym miesiącem. Rozpoczął się od niesamowicie ważnego wyjazdowego zwycięstwa z uznaną w Europie FC Kopenhagą, a następnie drużyna z Białegostoku pewnie pokonała mołdawski Petrocub 2:0.  Podopieczni Adriana Siemieńca zanotowali ponadto dwa zwycięstwa w lidze i zapewnili sobie kolejną rundę Pucharu Polski dzięki wygranej nad Chojniczanką 3:0. Duma Podlasia zebrała sporo pozytywnych opinii w ubiegłym miesiącu, a internetowe portale sportowe podkreślają imponujący wzrost formy piłkarzy w ostatnim czasie.

Kolejne miejsca zajęły odpowiednio: Raków Częstochowa, Górnik Zabrze, Cracovia, Widzew Łódź Radomiak Radom.

Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn PKO BP Ekstraklasy w październiku 2024 (prasa i wybrane portale internetowe)

Wisła Kraków niezmiennie przoduje w dziedzinie medialności klubów Betclic I Ligi. Za nią uplasował się kolejno Ruch ChorzówŁKS Łódź. Czołową piątkę zamknęła Arka GdyniaWisła Płock. Najbardziej medialnymi aspektami były wydarzenia boiskowe, ponieważ Wisła w ubiegłym miesiącu zmierzyła się z aktualnym liderem Betclic 1 Ligi, Bruk-Betem Termalica Niecieczą. Drużyna z Krakowa wygrała przed własną publicznością 2:0. „Biała Gwiazda” zwyciężyła również dwukrotnie 1:3 w wyjazdowych spotkaniach  − z Pogonią SiedlceWisłą Płock. Mimo to najbardziej utytułowany klub Betclic I Ligi nadal znajduje się w drugiej połowie tabeli. Ruch Chorzów zanotował pasmo zwycięstw w październikowych pojedynkach Betclic I Ligi, co pozwoliło „niebieskim” zdobyć mocną pozycję w lidze oraz wywołało sporą liczbę pozytywnych artykułów poświęconych dobrej grze Ruchu. Drużyna z ul. Cichej poradziła sobie kolejno z Kotwicą Kołobrzeg, Stalą Rzeszów Wartą Poznań. Podium zestawienia zamknął ŁKS Łódź, który utrzymuje się w czołówce tabeli, ale ostatnie występy łódzkiej drużyny budzą wątpliwości co do  ostatecznego sukcesu. Zamykająca podium Betclic I Ligi Arka Gdynia zajęła czwarte miejsce w naszym zestawieniu, a czołową piątkę zamknęła Wisła Płock.

Kolejne miejsca zajęły odpowiednio: Odra Opole, Bruk-Bet Termalica Nieciecza, Warta Poznań, Stal RzeszówGórnik Łęczna.

.

Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn Betclic I Ligi w październiku 2024 (prasa i wybrane portale internetowe)

Wśród piłkarzy na czele ponownie znalazł się Robert Lewandowski. Tuż za nim uplasował się Wojciech Szczęsny Piotr Zieliński. Znakomita forma strzelecka naszego reprezentanta przełożyła się na wręcz rekordowy wynik pod względem medialnym. Dublet w Gran Derbi (wyjazdowym pojedynku z odwiecznym rywalem – Realem Madryt) oraz podwójna zdobycz w meczu ligowym z Sevillą i międzynarodowym starciem z Young Boys umocniła pozycję dumy Katalonii. Robert Lewandowski w ubiegłym miesiącu spotkał się na boisku ze swoją byłą drużyną (Bayernem Monachium) i swoją bramką pomógł w zwycięstwie FC Barcelony 4:1. Jednakże najwięcej pochwał spłynęło na lidera naszego zestawienia po występie w meczu z Alaves, gdzie strzelił wszystkie trzy bramki. Media sportowe wciąż żyją powrotem Wojciecha Szczęsnego do profesjonalnej piłki, a w social mediach trwają dyskusje na temat jego pierwszego występu między słupkami FC Barcelony. Podium rankingu zamknął Piotr Zieliński, który w hicie ligi włoskiej zdobył aż dwie bramki. Nie pomogło to jednak w zwycięstwie, ponieważ Inter Mediolan zremisował wówczas 4:4 z Juventusem Turyn. Czołową piątkę zestawienia zamykają kolejni piłkarze włoskiej ligi – Nicola Zalewski Łukasz Skorupski.

Kolejne miejsca zajęli odpowiednio: Kacper Urbański, Marcin Bułka, Jakub Kiwior, Paweł Dawidowicz Sebastian Walukiewicz.

Wykres 3. TOP 10 najbardziej medialnych piłkarzy w październiku 2024 (prasa i wybrane portale internetowe)

————————————————————

„Piłka w grze” (dawniej „Polska Piłka”) to cykliczna analiza prowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów (do stycznia 2024 r. przez PSMM Monitoring & More). Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, La Liga, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Badanie prowadzone jest cyklicznie od 1 marca 2010 r.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa: Instytut Monitorowania Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę Instytut Monitorowania Mediów lub logotyp) przy każdym wykresie.