
Szkolenie online IMM: Skuteczne media relations – jak trafić na strony branżowego portalu na przykładzie PRoto.pl
W czwartek 12 czerwca o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Skuteczne media relations – jak trafić na strony branżowego portalu na przykładzie PRoto.pl” organizowane przez Instytut Monitorowania Mediów.
Szkolenie poprowadzą Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej i Małgorzata Baran, Redaktorka Naczelna branżowego portalu PRoto.pl. Głównym tematem webinaru będzie skuteczne budowanie relacji z dziennikarzami i zwiększanie szans na publikację, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom środowiska mediów. Ekspertka pokaże spojrzenie na media relations „od drugiej strony”, aby dowiedzieć się, co jest kluczowe w pracy dziennikarzy i co pozwala na budowanie długofalowych relacji.
Agenda spotkania:
- Dlaczego perspektywa dziennikarza jest kluczowa w media relations.
- Dziennikarz dziś: realia, wyzwania, potrzeby.
- Najczęstsze błędy w komunikacji z perspektywy dziennikarza.
- Twoja skuteczna komunikacja: informacja prasowa (budowa, język, elementy, które przyciągają uwagę), rola i znaczenie eksperta (jak stać się wiarygodnym źródłem dla mediów), kontakty personalne i budowanie długofalowych relacji, follow-up po wysyłce, wysyłanie materiałów multimedialnych…
- Przydatne narzędzia w pracy PR-owca.
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które odpowiadają za działania media relations, w tym tworzenie i dystrybuowanie materiałów prasowych, obsługę biura prasowego oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań komunikacyjnych.
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są imienne cyfrowe certyfikaty.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Zachęcamy do zapisów: