SPECJALISTA/-TKA DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby, która ma już za sobą pierwsze doświadczenie w księgowości i administracji. Idealny kandydat/kandydatka efektywnie organizuje swoją pracę, jest skrupulatny/a i pragnie aktywnie wspierać procesy administracyjne, księgowe i kadrowe. Oferujemy wyjątkową możliwość rozwoju zawodowego z uwagi na obsługę i współpracę przy grupie spółek obejmującej zarówno proste, jak i bardziej złożone zagadnienia. U nas każdy dzień przynosi nowe wyzwania i doświadczenia 😊.

 

Oczekiwania:

  • posiadasz przynajmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • sprawnie posługujesz się programami z pakietu Microsoft Office;
  • masz doświadczenie w pracy przy dużej ilości danych oraz ich wprowadzaniu do systemów księgowych;
  • znajomość programu InsERT nexo;
  • masz doświadczenie przy naliczaniu płac i prowadzeniu spraw pracowniczych;
  • cechuje Cię dobra organizacja pracy oraz sumienność, dokładność i punktualność;
  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • masz wyższe wykształcenie lub w jesteś trakcie studiów (preferowane kierunki: Administracja, Rachunkowość, Ekonomia czy Zarządzanie).

 

Mile widziane:

  • ukończony kurs związany z księgowością, np. w SKWP.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • zarządzaniem dokumentacją księgową- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej, weryfikacja i rejestracja faktur zakupowych, a także egzekwowanie brakujących dokumentów;
  • wsparcie Głównej Księgowej w bieżących zadaniach księgowych m.in. księgowanie wyciągów bankowych, faktur zakupowych i sprzedażowych;
  • wystawianie faktur sprzedażowych;
  • prowadzenie kasy firmowej;
  • przygotowanie i rozliczanie delegacji;
  • wsparcie w naliczaniu płac i prowadzeniu spraw pracowniczych;
  • przygotowywaniem oraz opracowywaniem raportów, zestawień i dokumentów na potrzeby wewnętrzne firmy;
  • innymi zadaniami w ramach obszaru administracyjno-księgowego.

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • umowa o pracę w pełnym wymiarze godzinowym;
  • praca stacjonarna- doskonała lokalizacja biura na warszawskiej Woli (blisko metra Rondo Daszyńskiego);
  • przyjazny i zgrany zespół;
  • współpraca z najlepszymi ekspertami;
  • możliwość długofalowej współpracy w firmie o wiodącej pozycji na rynku;
  • dostęp do benefitów takich jak: karta Multisport Plus, codziennie dofinansowanie obiadów, ubezpieczenie grupowe;
  • świeże owoce/warzywa przez cały tydzień;
  • dostęp do szatni rowerowej.

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających CV na adres rekrutacja@imm.com.pl z dopiskiem Specjalista ds. księgowo-administracyjnych

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

 

„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33 w Warszawie (01-208) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg