Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

 

Grupa Instytutu Monitorowania Mediów dysponuje także 90% udziałów w spółce mediaTRUST – największym podmiocie świadczącym usługi z zakresu analityki przekazów medialnych na rynku rumuńskim oraz 20% udziałów w spółce MSG Factory, która jest drugim graczem w tym sektorze w Rumunii.

 

Rozwój Grupy IMM jest odpowiedzią na wyzwania i zmiany, jakie następują w obszarze technologicznym związanym z analizami mediów. Współpraca IMM, PSMM, Newton Media Polska i Newspoint daje klientom korzyści w postaci wysokiej jakości danych z mediów polskich i zagranicznych.

 

Połączenie sił spółek w ramach jednej struktury kapitałowej umożliwia oferowanie rozwiązań odpowiadających na wszelkie potrzeby dostępu do informacji w obszarach komunikacji, sponsoringu, marketingu i biznesu. Klienci Grupy IMM mogą obecnie korzystać m.in. z narzędzi do monitoringu i analityki mediów, reklam oraz działań sponsoringowych, szerokich baz mediów i usługi biura prasowego czy też doradztwa ekspertów w zakresie analiz medialnych. Kooperacja spółek przyczynia się też do intensyfikacji prac R&D, ze szczególnym wykorzystaniem modeli sztucznej inteligencji. W niedługim czasie wprowadzimy kolejne innowacje na bazie AI.

 

Przyłączenie kolejnych firm do Grupy IMM zapewnia klientom dostęp do wysokiej jakości danych oraz kompleksowej oferty odpowiadającej na różne potrzeby informacyjne. Cała energia jest kierowana na rozwój, między innymi w zakresie budowania innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących AI. Wzrost potencjału Grupy IMM daje nadzieje na dalszą ekspansję międzynarodową – wyjaśnia Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów oraz członek zarządu PSMM Monitoring & More.

 

Pliki do pobrania:

 
Kontakt dla mediów:

Katarzyna Popławska
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej
Instytut Monitorowania Mediów
kom. 697 410 680
kpoplawska@imm.com.pl