Jak zainteresować dziennikarza? Konferencja Media Relations już 25 maja!

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom? To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą naszą firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów i jeśli nie chcemy, aby nasz przepadł w informacyjnym szumie, musimy dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił. Jak to zrobić? Temu poświęcona będzie konferencja online Media Relations, organizowana przez Puls Biznesu w dniu 25 maja br.

 

Na spotkaniu uczestnicy będą mogli sprawdzić, czy są odpowiednio przygotowani do rozmowy z dziennikarzami. Nauczą się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów. Poznają techniki, za  których pomocą przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co jest do opowiedzenia. Dowiedzą się również, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji wewnątrz firm. Poznają także skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się w sieci, a dodatkowo dowiedzą się, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.

 

Powyższe zagadnienia omówią dziennikarze:

 

  • prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
  • radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
  • regionalnymi (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański)
  • telewizyjnymi (Radosław Mróz – TVN24)
  • branżowymi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn Handel)
  • lifestylowymi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
  • agencyjnymi (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
  • oraz ekspertami komunikacji (Jolanta Piela – Good Division)

 

Podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

 

Więcej informacji i zgłoszenia na stronie.

 

Patronem medialnym wydarzenia są Instytut Monitorowania Mediów, PRoto.pl, NowMarketing, Portalmedialny.pl, Medialna Perspektywa i Poradnik Przedsiębiorcy.