IMM: Dzień Kobiet Sukcesu?

Nie powiemy, że kobiety osiągnęły dwudziestokrotnie większy sukces niż mężczyźni, nie stwierdzimy też na tej podstawie, żeńskiej przewagi nad męską. Jednak z pewnością możemy powiedzieć, że temat biznesowej pozycji Polek cieszył się dużym zainteresowaniem mediów internetowych, a zatem nadal pozostaje w nim wiele do powiedzenia…

Droga do sukcesu

„Giełda jest kobietą”, „Wybór to wolność”, „Kobiety na stanowiska” – to tylko niektóre z angażujących nagłówków internetowych artykułów stworzonych na temat działalności organizacji Sukces Pisany Szminką założonej przez Olgę Kozierowską. Społeczność skupiająca kobiety powstała z zamiarem wydobycia na światło dzienne w przestrzeni publicznej, biznesowych dokonań kobiet, które zakładają własne firmy, kierują instytucjami, czy zarządzają międzynarodowymi projektami. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w ciągu niecałego roku działalności portalu od maja 2015 do lutego 2016 założony cel został osiągnięty na szeroką skalę. Na temat Sukcesu Pisanego Szminką we wspomnianym okresie pojawiło się ponad 2 tys. wzmianek we wszystkich mediach, a częstotliwość ich występowania rosła z miesiąca na miesiąc.

Publikacje dotyczące platformy dla pań miały szansę zostać przeczytane przez 4,5 mln osób, a łączna wartość ich ekwiwalentu reklamowego wyniosła 3 mln zł AVE, m.in. dzięki publikacjom w „Elle”, „Cosmopolitan”, czy „Newsweek’u”.

Biznes bez kobiet?

Takiego scenariusza nie możemy sobie we współczesnym świecie wyobrazić, a już z pewnością nie dopuści do tego Sukces Pisany Szminką, który jest pierwszą organizacją w Polsce, w tak szerokim zakresie wspierającą i promującą działania zawodowe kobiet. Nagłaśnia ich dokonania, innowacyjne pomysły i sukcesy. Udowadnia, że kobiecość jest w świecie biznesu atutem, a przedsiębiorczość kobiet jest kluczowym elementem w budowaniu silnej i stabilnej gospodarki.

„Dyskutujemy dużo na temat przywództwa kobiet, przywództwa mężczyzn, a tak naprawdę najwięcej wartości niesie różnorodność. – mówi Olga Kozierowska z Sukcesu Pisanego Szminką – Tylko społeczeństwa, organizacje stawiające na ten obszar mają szansę najszybciej się rozwijać, wykorzystać talenty i zbudować unikalne przewagi konkurencyjne. W „Diversity” jest siła.” 

Co na to adresatki tych komunikatów? Uczestniczą licznie w prowadzonych przez Olgę Kozierowską spotkaniach Power Show, są nagradzane za swoje dokonania w konkursie Bizneswoman Roku i wypowiadają się w mediach społecznościowych:

„Życie zaczyna się po 70. – Sukces Pisany Szminką. https://t.co/aIlsx43vXr Inspiracja na całe życie! https://t.co/C5Hps1s46n” – pisze o działaniach organizacji i postaci DJ Wiki jedna z Twitterowiczek.

A użytkownicy Facebooka ku inspiracji przywołują motto portalu: „Z takim przesłaniem na dziś zabieramy się do pracy 🙂 Sukces Pisany Szminką. Wszystko zaczyna się w głowie, więc zmień myślenie na bardziej pozytywne, bo możesz więcej niż myślisz, że możesz! 🙂 Na pewno pomogą Ci w tym wizualizacje własnego sukcesu.”

Portal historia.org.pl także przygotował coś na zachętę dla Pań i na utarcie nosa Panom:

Z okazji Dnia Kobiet, o którym wspominano w mediach aż 7 tys. razy w ciągu lutego 2016 roku, życzymy wszystkim Paniom wielu sukcesów! J

Autor badania: Monika Tomsia, PR Manager, IMM

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację raportu, wyników badań i dołączonych do nich materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła („Instytut Monitorowania Mediów”) w artykule oraz oznaczenia źródła przy grafice.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg