IMM dołącza do zespołu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Grono członków PSPR zwiększyło się o kolejne podmioty z branży PR w tym o Instytut Monitorowania Mediów, IMM. Tym samym Stowarzyszenie stopniowo ewoluuje z dotychczasowej formuły dla osób fizycznych do statusu uniwersalnego, zrzeszając zarówno specjalistów, jak i podmioty współtworzące szeroko rozumiany sektor komunikacji marketingowej.

 

 

 

Wierzymy w efektywność zespołowych działań na rzecz popularyzowania istotności usług public relations na rynku, ponieważ w Instytucie Monitorowania Mediów tak pracujemy na co dzień. Silne grupy ekspertów mają ogromne możliwości sprawcze w kwestiach kontroli jakości, podnoszenia standardów i integrowania branży. Jako aktywny członek wielu organizacji i inicjatyw wspierających specjalistów do spraw komunikacji, pragnęliśmy dołączyć również do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Dziś możemy oficjalnie potwierdzić nasze partnerstwo, z którego jestem niezmiernie dumny oraz dziękuję przedstawicielom Stowarzyszenia za możliwość nawiązania długofalowej współpracy

 

– mówi Paweł Sanowski, Prezes Instytut Monitorowania Mediów, IMM

 

 

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska już od 1994 roku. W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni. PSPR realizuje ważne i korzystne działania na rzecz branży. Więcej o priorytetach Organizacji można przeczytać tutaj.

 

W tym samym okresie, oprócz IMM, do Stowarzyszenia dołączyły Agencja Public Relations Planet Partners oraz Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie.