Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce "Media360 – od analityki do sprzedaży".

W tej książce pomożemy Tobie zaprzyjaźnić się z analityką informacji ze wszystkich typów mediów i pokażemy jak:

  • budować medialność marek i projektów,
  • łowić insighty i odpowiadać na sygnały sprzedażowe,
  • tworzyć persony w oparciu o social listening,
  • monitorować media, aby otrzymywać wartościowe wyniki,
  • mierzyć efekty działań promocyjnych na tle konkurencji.

 

Przeczytaj gotowy przepis na sukces Twojej marki!
Wypełnij formularz i pobierz BEZPŁATNEGO E-BOOKA

Klienci o nas

To, w jaki sposób klient dokona zakupu zależy od niego... Natomiast to, jakie będzie jego doświadczenie podczas zakupu i w związku z tym to, czy do nas wróci – zależy od dobrze zaprojektowanej strategii.

Anna Bratek
Marketing Manager
SARE

Mierzenie skuteczności tak naprawdę zaczyna się od dobrego planowania, od formułowania celów zawierających miary początkową i docelową oraz termin realizacji.

Anna Miotk
Dyrektor ds. komunikacji
Polskie Badania Internetu

Sens mają tylko takie działania, które są odpowiednio skrojone na wszystkie płaszczyzny internetu, a tych - jak dobrze wiemy - jest coraz więcej. Wiedza o tym, jak funkcjonują owe płaszczyzny jest nieodzownym elementem marketera.

Przemysław Pająk
SpidersWeb.pl

Solidna analiza wyników z monitoringu mediów stanowi fundament pod podjęcie działań z obszaru real-time marketingu, a ten jest przecież jednym z najsilniejszych marketingowych trendów.

Dagmara Pakulska
Online Strategist
MJCC

Rozdział „Wokół strategii” tworzy niezwykłą wartość dla marketerów – wskazując zupełnie nowe kierunki działania, łamiące dotychczasowe paradygmaty marketingu. Przede wszystkim burzy powszechną opinię, brzmiącą: „w naszej branży nie ma badań” (sic!).

Michał Dziekoński
MBA/ACM, właściciel i zarządzający
GAMEA - Business Games Institute oraz MARKEA - Marketing ROI Consulting

Dobrze przygotowana persona pozwoli Ci skutecznie trafiać w najczulsze punkty odbiorców i wywoływać w nich przewidywalne reakcje. Persony mają znaczenie również w przypadku sytuacji kryzysowych – pozwolą na przygotowanie najlepszych komentarzy i odpowiedzi.

Magdalena Barłowska
SoftSystem

Jednym z najbardziej efektywnych sposobów pozyskiwania klientów jest monitorowanie słów kluczowych, które dotyczą problemów z produktami konkurencji.

Michał Dunin
Dyrektor zarządzający
WebTalk

Kiedy przedsiębiorstwo nabędzie wiedzę, jakie emocje wywołuje w odbiorcach swoimi treściami, to będzie mogło dokonać ich modyfikacji, aby powodowały one jeszcze bardziej pożądane odczucia.

Norbert Oruba
Marketing Manager
WikiVid

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50