IMM Blog

IMM BLOG

IMM

W celebryckim i blogerskim światku ostatnio zawrzało przez eksperyment Łukasza Jakóbiaka, który podzielił zainteresowanych na grupę gorącego wsparcia i zaciekłych hejterów. IMM sprawdził jak ostatnie wydarzenia wpłynęły na popularność youtubera w internecie.

Wizualizacja level: incepcja

IMM

Nieważne czy chcesz poznać partnera czy dotrzeć do klienta. Poznaj Tindera. Aplikacja randkowa rodem z Ameryki: Tinder. Dla niektórych korzystanie z Tindera to tabu, dla innych sposób na znalezienie miłości.

IMM

Pracodawcy potrzebują wykwalifikowanych pracowników i starają się ich utrzymać w firmie, pracownicy szukają pracy oraz nowych szans do rozwoju.

Łukasz Jadaś

Wraz z nadejściem jesienno-zimowego szczytu zachorowań, Facebook i Twitter zapełniają się skargami Polaków na dolegliwości związane z grypą i przeziębieniami - wynika z monitoringu mediów w IMM.

Łukasz Jadaś

Lokalne firmy z branży ślubnej wykorzystują popularność programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" telewizji TVN do promocji własnych marek w mediach społecznościowych - wynika z monitoringu social media. Tylko za pośrednictwem internetu i serwisów społecznościowych o programie miało szansę usłyszeć blisko 10 mln osób.

Łukasz Jadaś

Branża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał drzemiący w nawiązywaniu interakcji z użytkownikami mediów społecznościowych - wynika z najnowszego badania IMM.

Monika Tomsia

Afera reprywatyzacyjna w Warszawie powodem wzrostu medialnego zainteresowania pracami Hanny Gronkiewicz-Waltz. Na przełomie sierpnia i września nazwisko szefowej stołecznego ratusza pojawiało się w serwisach społecznościowych, prasie, radiu i telewizji trzy razy częściej niż zwykle. Jak wynika z analiz w IMM, przeważały publikacje o wydźwięku negatywnym.

Strony

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50