Start konkursu na najlepsze raporty społeczne

Ruszył konkurs na najlepiej sporządzone raporty społeczne i zintegrowane. Firmy i inne organizacje mogą poprzez stronę raportyspoleczne.pl zgłaszać przygotowane przez siebie publikacje ujawniające kwestie niefinansowe. Nabór w 13. edycji konkursu Raporty Społeczne potrwa do 5 sierpnia.

 

Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte od 12 lat. Co roku nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Laureaci wyłonieni zostaną w następujących kategoriach: najlepszy raport zintegrowany,  najlepszy raport społeczny oraz najlepszy debiut.

 

Raportowanie społeczne to jeden ze sposobów kontaktu z interesariuszami firmy (konsumentami, pracownikami, dostawcami, akcjonariuszami) i pomocne narzędzie w  zarządzaniu organizacją. Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego. Dzięki tej inicjatywie można wyróżnić te przedsiębiorstwa i organizacje, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale również  potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs przyczynia się do transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami. Stanowi też źródło inspiracji do tego, w jaki sposób ujawniać dane niefinansowe.

 

– Pozafinansowe działania biznesu zyskują na znaczeniu stając się nieodłącznym elementem oceny ich sukcesu, obecnego oraz  perspektyw na przyszłość. Stąd  nadzieja, że firmy będą je coraz chętniej pokazywały przygotowując raporty społeczne. Udział w konkursie może przyczynić się do poszerzenia komunikacji o tej publikacji, zwiększając transparentność organizacji, co z kolei przekłada się na wzrost wiarygodności i zaufania jej interesariuszy. Dlatego gorąco zachęcam do udziału w 13. edycji konkursu Raporty Społeczne – mówi Marzena Strzelczak, generalna dyrektorka Forum Odpowiedzialnego Biznesu.   

 

 

Do konkursu mogą zgłosić się wszystkie organizacje (przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe, jednostki sektora finansów publicznych) z siedzibą w Polsce, które wydały raporty  w języku polskim obejmujące działania za rok 2018. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa do 5 sierpnia  2019 roku. Udział w konkursie jest bezpłatny. Należy zgłaszać swoje publikacje poprzez stronę raportyspoleczne.pl

 

Nadesłane raporty zostaną ocenione przez niezależne jury, które składa się ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR . Oprócz jury, również jak co roku internauci będą mieli możliwość zagłosować na wybrane przez siebie raporty społeczne od 16 sierpnia przez miesiąc. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w październiku podczas gali podsumowującej konkurs.

 

Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte. Strona internetowa konkursu: raportyspoleczne.pl.

 

***

 

IMM jest patronem konkursu.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg