Poznaj swoich klientów
Monitoruj opinie o swojej marce w mediach społecznościowych. Śledź emocje odbiorców w czasie rzeczywistym. Zapobiegaj kryzysom wizerunkowym. Wychwytuj fake newsy i chroń reputację. Docieraj do influencerów zainteresowanych Twoim brandem lub projektem. Buduj zaangażowaną społeczność. Szukaj inspiracji oraz sygnałów sprzedażowych. Korzystaj z transkrypcji przekazów audio i wideo do pracy z treścią. Twórz strategię na podstawie jakościowych wskaźników.
Szukasz influencerów, mikroinfluencerów lub nowych ambasadorów do kampanii marketingowej? Monitoring mediów społecznościowych pomoże Ci znaleźć autorów angażujących publikacji w tematyce bliskiej Twojej marce. Dzięki monitoringowi social media zmierzysz też efekty kampanii influencer marketingowych.
Nasze wieloletnie doświadczenie oraz autorskie rozwiązania narzędziowe gwarantują, że w wynikach monitoringu social media nie znajdziesz spamu. Korzystając z przydatnych funkcji IMM, zyskujesz czas, który możesz poświęcić na aktywne budowanie wizerunku Twojej organizacji i marek w sieci.
Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, materiały są dostępne na Platformie IMM tuż po ich publikacji. Rozbudowany system alertów pomaga być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i skutecznie zapobiegać kryzysom.
Z Platformy IMM wygodnie pobierzesz raporty, a w Analizach łatwo przeanalizujesz opinie oraz komentarze. Z każdego wykresu możesz bezpośrednio przejść do materiałów źródłowych i sprawdzić te najbardziej wartościowe lub wymagające szybkiego działania antykryzysowego. Od razu możesz też włączyć się do dyskusji i odpowiedzieć na pytania internautów.
Analizy pozwalają łatwo analizować liczby dzięki interaktywnym wykresom. Masz dostęp do ważnych wskaźników, m.in. zaangażowania w social mediach, ekwiwalentu reklamowego, dotarcia czy wydźwięku. Dowolnie zestawisz wybrane marki i media do dwóch lat wstecz. Każdy wykres i każdą tabelę zapiszesz jednym kliknięciem
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!