Kongres Komunikacji Kryzysowej, 10 grudnia 2019, Warszawa

Wydarzenie poświęcone nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy kongresu spotkają prelegentów specjalizujących się w komunikacji i budowaniu reputacji oraz ich spojrzenie na trendy i zjawiska, które obserwują jako praktycy. Realne historie z kraju i ze świata analizowane pod kątem skuteczności i błędów – marki, które z kryzysów wyniosły nową siłę oraz marki, które niemal się nie podniosły. Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi i metod prewencji i reagowania. Przewidywania, jakie są nadchodzące źródła kryzysów i jak się do nich przygotować, w epoce ogólnego kryzysu zaufania. Nowe spojrzenie na reputację w kontekście zmian, które jutro mogą dotknąć każdej firmy.

 

 

W programie m. in.:

  • wyzwania kryzysowe – jakie są nadchodzące źródła kryzysów?
  • jak się ustrzec i jak uchronić przed kryzysem?
  • jak mierzyć poziom reputacji firmy?
  • jakie działania wspierają deeskalację kryzysu?
  • jak wzmocnić wizerunek po kryzysie?

 

Wśród prelegentów m. in.:

  • Małgorzata Kozieł – Pańczyk, Eurozet
  • Anna Papka, Shell Polska
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk, T-Mobile Polska
  • Mikołaj Piotrowski, Nielsen
  • Paweł Sanowski, Instytut Monitorowania Mediów
  • Magdalena Zwolińska, Lighthouse
  • Sławomir Ronkowski, LPP
  • Agnieszka Gorzkowicz, Credit Agricole Bank Polska

 

Na wydarzenie można rejestrować się pod tym linkiem

 

Kontakt do Organizatora:

Puls Biznesu

e-mail: wiedzaklasybiznes@pb.pl

telefon: 22 333 97 77

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg