Zaloguj

Nie pamiętam hasła
+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg
IMM patronem 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

IMM patronem 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

Do 14 listopada potrwa nabór do 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Studentki i studenci, którzy zakwalifikują się do programu wezmą udział w czterech spotkaniach prowadzonych przez wiodących ekspertów i ekspertki zrównoważonego rozwoju w Polsce. Na najaktywniejszych uczestników i uczestniczki czeka m.in. możliwość odbycia płatnego stażu w firmach zaangażowanych w obszarze CSR.

Studentki i studenci zainteresowani tematem społecznej odpowiedzialności biznesu, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę i rozwinąć swoje kompetencje w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG (z ang. environmental, social responsibility i corporate governance) mogą już aplikować do 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu – nastawionego na praktykę bezpłatnego projektu edukacyjnego dotyczącego CSR.

Nabór potrwa do 14 listopada. Rekrutacja odbywa się poprzez formularz online dostępny tutaj: https://odpowiedzialnybiznes.pl/liga-odpowiedzialnego-biznesu-18-edycja-rekrutacja/

[qodef_blockquote text=”Społeczna odpowiedzialność biznesu zyskuje coraz większe znaczenie w strategiach i codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Rośnie więc także zapotrzebowanie na pracownice i pracowników, którzy będą mogli wesprzeć firmy w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Udział w Lidze Odpowiedzialnego Biznesu to szansa na dobry, mocny start na rynku pracy oraz zdobycie i doskonalenie kompetencji przydatnych we wszystkich obszarach funkcjonowania organizacji zarządzanych zgodnie z wartościami ESG. Zachęcam więc do skorzystania z możliwości, jakie daje nasz program edukacyjny, oparty o ścisłą współpracę z firmami aktywnymi w zakresie CSR – mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. ” title_tag=”h2″ width=””]

Nastawienie na praktyczną wiedzę i umiejętności

W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu ambasadorzy CSR uczestniczą w weekendowych spotkaniach i warsztatach z wiodącymi specjalist(k)ami CSR w Polsce, a także opracowują konkretne projekty z obszaru ESG. Program nastawiony jest na praktyczne podejście do edukacji. Osoby, które zakwalifikują się do LOB, stoją przed szansą zdobycia konkretnych i przydatnych na rynku pracy umiejętności, związanych nie tylko z CSR-em. W programie przewidziano zajęcia poświęcone także tematom takim jak: sztuka autoprezentacji, zarządzanie projektami czy prowadzenie szkoleń i warsztatów. Jak wynika z badania Alumnów LOB, przeprowadzonego w ubiegłym roku, trzech na czterech absolwentów/ek programu wykorzystuje wiedzę i umiejętności zdobyte dzięki ramach LOB w swojej codziennej pracy.

Ścieżki edukacyjne z opiekunami merytorycznymi

Program Ambasadorów CSR oparty jest na ścieżkach edukacyjnych, których opiekunami są firmy – partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 18. edycja Ligi Odpowiedzialnego Biznesu składa się z czterech ścieżek edukacyjnych:

Ambasadorzy i ambasadorki 18. edycji LOB wezmą udział w czterech weekendowych zjazdach. Dwa z nich odbędą stacjonarnie w Warszawie i Sopocie, a pozostałe dwa w formie online.

Podczas warsztatów studentki i studenci będą czerpać wiedzę od osób, które na co dzień odpowiadają za działania CSR w firmach. Udział w LOB to także okazja, by poznać najważniejsze trendy zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. Na najaktywniejszych uczestników czeka możliwość odbycia płatnego stażu w jednej z firm-opiekunów programu.

O Lidze Odpowiedzialnego Biznesu

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry menedżerów i przedsiębiorców, animatorów społecznych, liderów zmian i przede wszystkim odpowiedzialnych ludzi. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu i kół naukowych skupiających studentów zainteresowanych CSR. W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu funkcjonuje program Ambasadorów CSR i Ogólnopolski Konkurs Wiedzy o CSR, którego partnerem jest BNP Paribas Bank Polska.

Więcej o Lidze Odpowiedzialnego Biznesu na stronie internetowej http://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/ oraz na FB: https://www.facebook.com/ligaodpowiedzialnegobiznesu

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Patron honorowy: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Patroni medialni: Brief.pl, Gazeta.pl, IMM, PRoto, IREPSO, Odpowiedzialnybiznes.pl