Monitoring reklam admonit

Analiza i porównanie wydatków reklamowych w prasie, radiu i telewizji

Tylko w IMM możesz porównać wyniki monitoringu reklam z efektywnością pozostałych działań komunikacyjnych, a popularność konkurencji w mediach zestawiać z jej aktywnością reklamową.

Podgląd wydatków reklamowych w branży na bieżąco!

Wypróbuj IMM

Monitoring reklam zintegrowany z monitoringiem treści w mediach

Dostępność i wygoda

Narzędzie admonit to wygodny sposób na monitorowanie i analizę nowych kampanii reklamowych konkurencji w Biuletynie IMM online. Szybko sprawdzisz poprawność realizacji media planów według marek i branży oraz zaplanujesz budżet reklamowy.

Nowe kreacje zobaczysz już dwa dni po pierwszej emisji reklamy. Kolejne widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.

Szybka aktualizacja i szeroki zakres

Szybka aktualizacja i szeroki zakres

Nowe kreacje zobaczysz już dwa dni po pierwszej emisji reklamy. Kolejne widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.

Wygodne raportowanie

Wydatki reklamowe podawane są według oficjalnych cenników (netto) stacji radiowych, telewizyjnych i prasy. Dostajesz do wykorzystania szereg paramentów opisujących reklamy. Możesz samodzielnie tworzyć raporty lub zlecić je do wykonania w IMM.

W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem treści a wyniki przeglądać w spójnej formie w Biuletynie IMM online oraz w Module analitycznym.

Integracja z pozostałymi funkcjami IMM

Integracja z pozostałymi funkcjami IMM

W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem treści a wyniki przeglądać w spójnej formie w Biuletynie IMM online oraz w Module analitycznym.

Raport IMM: Wydatki raklamowe – branża farmaceutyczna

Pobierz

Kontroluj wydatki reklamowe i analizuj kreacje

 

Wypróbuj