MONITORING ZAGRANICZNY

W naszej usłudze umożliwiamy monitoring mediów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz Azji Środkowej.

Wyniki monitoringu z mediów zagranicznych importujemy do bazy IMM, dzięki czemu możesz na nich pracować z wykorzystaniem wszystkich narzędzi IMM ułatwiających analizę przekazów, również modułu analitycznego.


W RAMACH USŁUGI MONITORING ZAGRANICZNY ZAPEWNIAMY:

 
Najwyższą jakość
Uzyskiwaną dzięki współpracy ze sprawdzonymi partnerami monitorującymi media na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
Zaawansowane narzędzia
Zebrane wyniki, po ich zaimportowaniu do bazy IMM, można analizować z wykorzystaniem modułu analitycznego, a także tworzyć biuletyny i statystyki.
Łatwość rozliczeń
Realizacja zleceń koordynowana i rozliczana jest przez nas, co ułatwia składanie zleceń. Gwarantujemy standardowe, wyrażone w Euro, ceny monitoringu ze wszystkich krajów oraz jedną fakturę za całą usługę.

* Monitoring z Czech i Słowacji podlega osobnym regulacjom.

Ponieważ od 2004 roku należymy do elitarnej organizacji FIBEP zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata możemy też pozyskiwać wyniki monitoringu mediów z wszystkich krajów, których reprezentanci należą do Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse. Jeśli interesuje Cię monitoring z kraju spoza CEE - skontaktuj się z nami! Sprawdzimy wszelkie możliwości dostarczania potrzebnych Ci materiałów.

Klienci o nas

Przez wszystkie lata współpraca z IMM była czystą przyjemnością. Ich usługi monitoringu Prasy i RTV zdecydowanie zwiększyły wartość naszych międzynarodowych projektów. Najbardziej w IMM cenimy umiejętności szybkiej obsługi i dostarczania dokładnych informacji.

Luis Athayde
Spotter
Akio Group

Wielton zamawia w IMM monitoring zagraniczny z kilku rynków, na których prowadzi działania. Dzięki danym dostępnym na jednej platformie możemy na bieżąco analizować informacje dotyczące naszej firmy we wszystkich krajach. Cenimy możliwość takiej współpracy.

Agata Marcinkiewicz
Specjalista ds. PR
Wielton S.A.

Korzystamy z usług IMM od wielu lat. Dzięki rzetelności i dokładności Instytutu posiadamy niezbędną wiedzę o publikacjach w mediach o naszej marce. Analizy i opracowania IMM ułatwiają nam pracę, korzysta też z nich nasza europejska centrala.

Magdalena Węglewska
Dyrektor PR
Mazda Motor Poland

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50