Wartościowe dane z mediów to dopiero początek,
my zmieniamy je w strategiczne informacje.

Nadmiar informacji? Poszukiwanie nowych klientów? Odkrywamy dla Ciebie siłę medialną i popularność marek wśród internautów. W IMM zbadasz dowolny brand i jego otoczenie konkurencyjne we wszystkich mediach.


Badamy działania marketingowe i public relations w medialnym ekosystemie PESO. Przenikanie się mediów – to nas inspiruje. Śledzimy także impulsy zakupowe oraz opinie publikowane w mediach społecznościowych. Dajemy Tobie kompleksowe narzędzia do planowania strategii marketingowej i rozwijania marki. Ich podstawą są stałe badania benchmarkowe. Nasze analizy trafnie oceniają siłę medialną oraz popularność marek. Są także niezastąpionym źródłem insightów konsumenckich. Przekonaj się sam i zamów testowy biuletyn benchmarkowy dla Twojej marki!

 

potencjał sprzedażowy, konkurencja, topics, postrzeganie marki, sponsoring, kryzysy, media relations, ekspozycja ekspertów, insighty konsumenckie, opinie, kreacje reklamowe, key message, efekty PR, hejt, user experience, KPI, kontekst, inspiracje, rekomendacje, reakcje i relacje, SWOT

 

MODUŁ ANALITYCZNY

Wybierz marki i oceń ich siłę medialną oraz popularność. W module wyniki wyświetlą się natychmiast na interaktywnych wykresach. Jednym kliknięciem z każdego diagramu możesz bezpośrednio przejść do materiałów źródłowych i sprawdzić te najbardziej wartościowe lub wymagające szybkiego działania.

Zestawiaj wskaźniki, sprawdzaj trendy, wybieraj media oraz brandy i z łatwością interpretuj dane w infograficznej formie. Otrzymasz kompleksowy wgląd w informacje o sile i wartości swojej marki w mediach, a także wśród klientów wypowiadających się w mediach społecznościowych. Z tego miejsca możesz od razu włączyć się do dyskusji o Twoje marce i odpowiedzieć na potrzeby internautów. Również tutaj sprawdzisz jakie efekty osiągają marki konkurencyjne. Moduł analityczny jest BEZPŁATNY dla wszystkich klientów IMM.

Interaktywny i przyjazny
interfejs, prosta nawigacja i wygodne zarządzanie danymi.
Czytelne porównania
łatwy benchmark i porównania z konkurencją lub wewnątrz portfolio.
Wszystkie media w jednym miejscu
oraz możliwość dowolnego zestawiania typów mediów i analizowania danych do 2 lat wstecz.

BIULETYNY BENCHMARKOWE

To infografiki porównawcze w Twojej skrzynce mailowej. Co tydzień otrzymasz nowy zestaw danych zgromadzonych według Twoich potrzeb. W wersji interaktywnej sprawdzisz szczegóły o wszystkich badanych markach i natychmiast będziesz mógł porównać efekty działań marketingowych.

Zbadaj potencjał medialny swojej marki na tle konkurencji. Za Ciebie przeanalizujemy branżę i regularnie przekażemy esencję informacji w postaci interaktywnego biuletynu. To mobilny mariaż zalet modułu analitycznego oraz wyników monitoringu wszystkich mediów.

 

W biuletynach znajdziesz m.in:

• porównania w czasie i na tle rynku,

• share of voice w mediach,

• zasięg oraz ekwiwalent reklamowy przekazów,

• zaangażowanie internautów w dyskusję o badanych markach,

• zestawienia liderów opinii w mediach społecznościowych, top autorów tekstów dziennikarskich oraz zestawienia mediów najczęściej piszących o analizowanych brandach,

• wykaz kluczowych dla marki tematów popularnych w mediach.

RAPORTY

Działaj w oparciu o istotne dane i wartościowy insight. W naszych raportach odnajdziesz wiele inspiracji, które codziennie publikują media i internauci. Potrafimy je odnaleźć oraz wskazać te najbardziej wartościowe dla pozycjonowania marki. Namierzamy też źródła potencjalnych kryzysów wizerunkowych. Cały czas trzymamy rękę na medialnym pulsie.

Raportujemy efekty komunikacji i status wizerunkowy na tle konkurencji. Sprawdzamy jakie jest dotarcie informacji do grupy docelowej, naprowadzamy na insighty konsumenckie, diagnozujemy potrzeby klientów, wskazujemy negatywne opinie o brandach. Nasze raporty to baza do tworzenia i modyfikacji strategii marketingowych, a także źródło inspiracji do działań kreatywnych.

Kompetentni analitycy
doświadczeni, z dogłębną wiedzą na temat badanego zagadnienia, to nasza siła.
Szeroka kafeteria wskaźników
wykorzystywana do opisu efektów komunikacji m.in.: dotarcie, popularność, zaangażowanie, wartość, ekwiwalent reklamowy, wydźwięk, charakter informacji, SoV, topics.
Dbałość o detale
czytelna prezentacja informacji, personalizacja zawartości i wizualizacji danych. Do tego doradztwo i pomoc na etapie projektu.
Kluczowe trendy
badania kontekstu wypowiedzi, tematyki, identyfikacja liderów opinii, wskazywanie istotnych dyskusji i konkretnych materiałów.
Insighty konsumenckie
inspiracje tematyczne, emocje i oczekiwania wobec marki, wgląd w potrzeby konsumenta.
Pogłębione analizy
SWOT, key message penetration, badanie wizerunku marek i organizacji, analiza kategorii / branży, badanie skutków kryzysów.

KOMPAS SOCIAL MEDIA

Zwiększ dotarcie do grupy docelowej i zdobywaj klientów w sieci. Zbadaj opinie o markach publikowane przez internautów. Sprawdź jakie słowa najczęściej są kojarzone z badanymi brandami – możesz to wykorzystać w pracy kreatywnej.

Skup się na tym, co rozwinie Twoją komunikację oraz wesprze markę w mediach społecznościowych: nowe punkty styku, inspiracje dla content marketingu, sygnały zakupowe, wsparcie audience targetingu. Kompas Social Media dostarczy Ci wiedzy, w którym zakątku sieci drzemie potencjał sprzedażowy, komunikacyjny, czy wizerunkowy. Sprawdź swoją wiarygodność w oczach konsumenta, dowiedz się jakie są oczekiwania w stosunku do Twojego brandu. Social listening nie ma dla nas tajemnic.

 

W Kompasie znajdziesz m.in:

• wskazanie kluczowych miejsc dyskusji,

• analiza kontekstu wypowiedzi,

• identyfikacja liderów opinii w social media,

• ocena dotychczasowej komunikacji,

• rekomendacje optymalizacji kanałów dotarcia.

USŁUGI KOMPLEMENTARNE

Odpowiadanie na wołanie o pomoc w sieci jest jedną z najskuteczniejszych i najprzyjemniejszych dla Klienta technik sprzedaży. IMMpulsy sprzedażowe pozwalają natychmiast włączyć się do dyskusji w mediach społecznościowych o Twojej marce. Dzięki temu w naturalny sposób możesz szybko zaspokoić potrzeby Klienta i jednocześnie zyskać jego sympatię.

Skorzystaj z naszych narzędzi, aby oszczędzić swój czas i optymalizuj koszty pracy przez outsourcig usług wspomagających zarządzanie komunikacją oraz sprzedaż. Dzięki proponowanym przez nas rozwiązaniom całą energię będziesz mógł wykorzystać do lepszego pozycjonowania swojej marki, a także do poprawiania efektów sprzedażowych. Już teraz możesz odnaleźć potencjalnych Klientów w sieci i nawiązać z nimi dyskusję. Zamów testowy IMMpuls sprzedażowy i sprawdź jak wielu klientów szuka dzisiaj Twojej marki. Zobacz też jak sobie radzi konkurencja.

Alerty i powiadomienia
to system wczesnego ostrzegania do prewencji antykryzysowej i IMMpulsy sprzedażowe.
Przeglądy mediów
codzienna porcja najważniejszych newsów z personalizowanego monitoringu w wygodnej formie.
Newslettery
czyli cykliczne wsparcie w komunikacji wewnętrznej.
Dodatkowe wskaźniki
wyliczanie dodatkowych wskaźników (m. in. AVE efektywne).
Streszczenia i tłumaczenia
wszechstronne opracowania materiałów z mediów.
Raporty statystyczne
analiza wyników monitoringu z mediów wzbogacona o wskaźniki efektywności komunikacji.
Klienci o nas

Od ponad 8 lat współpracujemy z Instytutem Monitorowania Mediów w zakresie bieżącego monitoringu informacji na temat Kolportera. Raporty przygotowywane przez IMM pozwalają nam na ocenę kluczowych parametrów skuteczności działań PR – zasięgu informacji, liczby kontaktów, ekwiwalentu reklamowego AVE. Narzędzia i rozwiązania proponowane przez IMM spełniają wszelkie oczekiwania nowoczesnego działu PR dużej firmy. To „niezbędnik” każdego rzecznika prasowego.

Dariusz Materek
Rzecznik Prasowy
Kolporter

Coca-Cola wybrała IMM już wiele lat temu. Raporty Instytutu, zarówno codzienne przeglądy mediów, jak i raporty miesięczne oraz kwartalne, w tym Kompas Social Media, są dla nas nieocenionym, profesjonalnym źródłem informacji.

Joanna Grabowska
Senior Public Affairs & Communications Manager Poland
Coca-Cola

Nowa Platforma Instytutu Monitorowania Mediów została dobrze zaprojektowana. Jest czytelna, estetyczna oraz bardzo funkcjonalna. Wprowadzone nowe funkcje wyświetlania wszystkich źródeł oraz ich podział zostały świetnie przemyślane. Podobnie jak ulepszony Moduł Analityczny.

Artur Woliński
Prezes Zarządu
Agencja Informacyjna Newseria

Z Instytutem Monitorowania Mediów współpracuję już od kilkunastu lat, najpierw w agencji Sigma, a od 7 lat w Solski BM. Już sam okres współpracy świadczy, że współpraca układa się wzorowo, a usługi IMM stoją na wysokim poziomie. Zresztą słowo „stoją” jest w tym wypadku zupełnie nie na miejscu, ponieważ one są systematyczne rozwijane i unowocześniane. Dzięki temu, możemy zapewnić naszym klientom – od niewielkich polskich firm po największe w świecie korporacje - doskonałą orientację w tym, co polskie media piszą, nadają i blogują. Dlatego z przekonaniem mogę polecić IMM jako sprawdzonego i rzetelnego partnera.

Ryszard Solski
Prezes Zarządu
Solski Burson-Marsteller

Volvo Car Poland od lat współpracuje z IMM. Poziom obsługi klienta oferowany przez Instytut może być wzorem do naśladowania dla każdej z firm prowadzących usługi typu customer service. Doceniamy także holistyczne podejście do monitoringu mediów, szeroki zakres tytułów prasowych, internetowych, social media oraz RTV, które łącznie stanowią najwierniejszy obraz polskiego rynku mediowego. Rekomendujemy współpracę z IMM, w charakterze dostarczyciela kluczowego narzędzia PR.

Rafał Zomerfeld
Biuro prasowe
Volvo Car Poland

Korzystamy z usług IMM od wielu lat. Dzięki rzetelności i dokładności Instytutu posiadamy niezbędną wiedzę o publikacjach w mediach o naszej marce. Analizy i opracowania IMM ułatwiają nam pracę, korzysta też z nich nasza europejska centrala.

Magdalena Węglewska
Dyrektor PR
Mazda Motor Poland

Z IMM współpracuję od blisko 5 lat. Dzień pracy zaczynam i kończę wejściem na platformę. Z powodzeniem monitoruję we wszystkich kanałach obecność wizerunkową Bisnode Polska jak również naszych bezpośrednich konkurentów. Narzędzie szczególne pomocne nie tylko przy codziennym monitoringu, lecz także przy robieniu zestawień, wykresów, analiz. W pełni zautomatyzowane, proste w obsłudze i intuicyjne pozwala zaoszczędzić mnóstwo drogocennego czasu.

Tomasz Starzyk
Bisnode Polska

Dzięki współpracy z IMM Grupa Żywiec na bieżąco może analizować swój wizerunek w mediach, mierzyć efekty naszej pracy, szybko reagować, gdy wymaga tego sytuacja, a także planować nasze działania. W relacjach IMM z Grupą Żywiec doceniamy elastyczność i szybkość reagowania na potrzeby klienta.

Katarzyna Borucka
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Grupa Żywiec S.A.

TUiR i TUnŻ Warta S.A. współpracują z Instytutem Monitorowania Mediów od 2013 roku. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami IMM przygotowuje regularne, dokładne analizy mediów. Cykliczne podsumowania dają kompleksowy podgląd na pozycję i wartość informacji o nas we wszystkich mediach. Oferowane przez IMM narzędzia są intuicyjne, przyjazne i nie wyobrażamy sobie bez nich naszej codziennej pracy.

Iwona Mazurek
Departament Marketingu i Public Relations
TUiR i TUnŻ Warta S.A.

Jako PR manager nie wyobrażam sobie pracy bez stałego monitoringu mediów. Codzienne raporty IMM są nieodłącznym elementem mojej pracy, są rzetelne i dają mi niezbędną wiedzę nt. obecności Telewizji Puls w mediach. Nie bez znaczenia jest również miła i profesjonalna obsługa ze strony IMM oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Tomasz Wiaderek
PR Manager
Telewizja Puls

Współpracuję z IMM od pięciu lat i choć przetestowałam różne, dostępne na rynku opcje monitorowania mediów, Instytut wciąż pozostaje bezkonkurencyjny. Mocną stroną firmy bez wątpienia jest zasięg monitoringu, ale na uwagę zasługują przede wszystkim kompetentni pracownicy. Obsługa na najwyższym poziomie i dbałość o detale na każdym etapie współpracy — to cechy, za które z czystym sumieniem wystawiam pozytywną opinię :)

Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska
PR & Marketing Manager w Opineo.pl i Skąpiec.pl

Współpracujemy z IMM od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni ze świadczonych usług. Cenimy IMM za rzetelność z jaką monitorowane są media, przygotowywane dane oraz raporty, a także za profesjonalną, sprawną i bardzo miłą obsługę. Z przyjemnością obserwujemy również rozwój Instytutu, poszerzanie oferty usług, aby zaspokoić potrzeby swoich klientów.

Beata Ptaszyńska-Jedynak
Dyrektor ds. komunikacji / Communications Director
Carlsberg Polska

Z Instytutem Monitorowania Mediów agencja Consulting & More pracuje nieprzerwanie od 6 lat. Funkcjonalna platforma i elastyczne podejście sprawiają, że nasi Klienci otrzymują punktualnie każdego dnia publikacje czy cykliczne raporty obecności w mediach. Nie wyobrażamy sobie codziennej pracy bez wsparcia ze strony IMM.

Jakub Zajdel
Managing Partner
Consulting & More

Platforma IMM to jedno z podstawowych narzędzi w mojej pracy. Obsługa serwisu jest prosta i intuicyjna – z platformą poradzi sobie każdy – nawet użytkownik nieposiadający „technicznych” umiejętności. Dużą zaletą są też konsultanci w zespole IMM, którzy doradzą oraz wyciągną pomocną dłoń także w sytuacjach kryzysowych.

Katarzyna Nielipińska
młodszy specjalista ds. PR
Reputation Managers

IMM jest bezkonkurencyjny w zakresie monitorowania mediów. Innowacyjne narzędzia w połączeniu z niezwykle profesjonalną obsługą klienta są nieocenioną pomocą w codziennej pracy działu PR. Serdecznie polecam.

Iga Pietrusinska
Max Factor/ Sofralux Sp z oo

Quercus TFI S.A. od wielu lat jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów. Polecamy usługi IMM ze względu na ich wysoką jakość oraz szybkość dostarczanych danych, a także możliwość ich kompleksowej analizy z wykorzystaniem modułu analitycznego.

dr hab. Sebastian Buczek
Prezes Zarządu
Quercus TFI S.A.

Kompania Piwowarska współpracuje z IMM już od ponad 10 lat – zarówno w zakresie bieżącego monitoringu mediów, jak również w obszarze tworzenia obszernych raportów medialnych i tematycznych oraz dziennych raportów prasowych. Dzięki współpracy z IMM mam możliwość monitorowania w mediach tradycyjnych i nowoczesnych całej branży piwowarskiej. Dodatkowo pogłębione raportowanie jakościowe w postaci mapy medialnej pozwala nam nie tylko na ocenę wyników naszych działań public relations, ale także na śledzenie trendów i identyfikowanie obszarów godnych zainteresowania. IMM spełnia oczekiwania nowoczesnego działu komunikacji. Firma jest partnerem godnym polecenia.

Klaudyna Polanowska-Skrzypek
Kierownik ds. public relations
Kompania Piwowarska S.A.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50