INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW

Jesteśmy zespołem ponad 200 doświadczonych specjalistów, który o mediach wie wszystko. Od 2000 roku skutecznie wyszukujemy, analizujemy i archiwizujemy materiały ukazujące się w mediach. Wykonaliśmy już setki badań różnych marek i firm. Część z nich publikowaliśmy bezpłatnie - zobacz jak badamy media.


Od ponad dekady należymy też do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Misją IMM jest świadczenie najwyższej jakości usług związanych z pozyskiwaniem i analizą informacji ukazujących się w mediach. W trosce o zadowolenie Klientów rozwijamy nieustannie nasze produkty sięgając po innowacyjne rozwiązania i podwyższamy standardy obsługi. Swymi działaniami upowszechniamy ideę społecznej odpowiedzialności biznesu wobec naszych interesariuszy. Monitoring mediów jest niezbędny w pracy działów marketingu i public relations. Dzięki nam zmierzysz efektywność komunikacji Twojej firmy czy marki oraz zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci stale doskonalić działania. Nie znamy zleceń niemożliwych do realizacji. Pracujemy dla międzynarodowych korporacji, małych firm i instytucji, organizacji pozarządowych, urzędów państwowych, agencji PR, artystów oraz sportowców. Dołącz do ponad 2 tysięcy zadowolonych Klientów IMM!

Eksperci 
Paweł Sanowski

Paweł Sanowski

Prezes IMM

Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów, firmy należącej do międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse). Członek Zarządu MediaTrust Romania. Prezes wydawnictwa PRoto.pl, największego w Polsce opiniotwórczego portalu, przeznaczonego dla specjalistów ds. public relations. Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Od ponad dekady prowadzi wykłady na temat monitoringu mediów, między innymi na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, czy w London School of Public Relations. Jest członkiem jury konkursów związanych z komunikacją, takich jak: Złote Spinacze, Superbrands, Szpalty Roku, Kampania Społeczna Roku, czy Najlepszy Produkt Turystyczny Polskiej Organizacji Turystycznej. W kręgu zainteresowań Pawła Sanowskiego znajdują się nowoczesne metody zarządzania oraz trendy w obszarze mediów i narzędzi do ich analizy.

+48 22 378 37 50
Magdalena Grabarczyk-Tokaj

Magdalena Grabarczyk-Tokaj

Kierownik Ds. Rozwoju Badań

Kierownik ds. rozwoju badań w IMM, socjolog cyfrowy i analityk mediów. W badaniach mediów od 14 lat, w analizach mediów na potrzeby PR i marketingu – od niemal dekady. Od kilku lat koncentruje się na edukacji związanej z całościowym mierzeniem efektów kampanii marketingowych i działań komunikacyjnych. Z tego zakresu prowadzi szkolenia, zajęcia dla studentów i wykłady na konferencjach branżowych. Autorka opracowań i artykułów z dziedziny analiz mediów i ich konwergencji. Prowadziła projekty badawcze z zakresu analiz wizerunku i efektów PR w mediach dla m.in. Coca-Cola, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin.

+48 22 378 37 50
Łukasz Jadaś

Łukasz Jadaś

Ekspert ds. badań internetu i social mediów

Ekspert od internetu i mediów społecznościowych z ponad 7-letnim doświadczeniem. Nie ma zakątka globalnej sieci, który byłby dla niego tajemnicą. Raporty i analizy, a w szczególności monitoring social mediów, to jego żywioł. Twórca autorskich rozwiązań w dziedzinie analityki przekazów z internetu i SM.

+48 22 378 37 50

CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu to jeden z filarów, na których IMM opiera swoją działalność. Celem naszych działań w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój firmy oparty o dobre relacje z Klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Wspieramy wartościowe inicjatywy oraz dbamy o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów.

Wspomniane cele osiągamy wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji Klientów i pracowników oraz prowadzimy odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety. Efektem naszej strategii CSR są dwa ważne programy wspierające odpowiedzialny biznes:
Konkurs dla studentów, w którym 3 laureatów wygrywa miesięczne staże w renomowanych agencjach Public Relations w całej Europie.
W ramach tego programu dostarczamy narzędzia do monitoringu mediów między innymi dla: Teatru 6.piętro, Teatru Powszechnego oraz wielu innych ośrodków kultury.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50