Media 360 – zwiększaj popularność marki!

Zbadaj medialność swojej marki na tle konkurencji we wszystkich mediach.
Oceń jej popularność na portalach społecznościowych oraz sprawdź, jakie efekty osiągają marki konkurencyjne.
Porównaj wyniki na interaktywnych grafikach benchmarkowych.
Zamów dowolny, testowy monitoring mediów i BEZPŁATNIE korzystaj z nowego modułu analitycznego.

 


 

Media 360 - badamy efekty komunikacji marketingowej we wszystkich mediach. Oddajemy do Twojej dyspozycji zaawansowane narzędzie analityczne do planowania strategii marketingowej, systematycznej pracy nad zwiększaniem popularności marki oraz analizy otoczenia konkurencyjnego. W nowym module analitycznym sam wybierzesz brandy, które chcesz zbadać pod kątem ich medialności i popularności. Wyniki analizy benchmarkingowej wyświetlą się natychmiast na interaktywnych wykresach. Pod każdym z diagramów, jednym kliknięciem włączysz listę materiałów źródłowych i na bieżąco sprawdzisz przekazy najbardziej wartościowe dla marki lub wymagające szybkiego działania.
Z tego źródła możesz też czerpać inspiracje analizując działania konkurentów.

WŁĄCZ SIĘ DO DYSKUSJI

Wypowiedz się w social mediach o swojej marce
i odpowiedz na potrzeby internautów.

Rozwijając szczegółową listę wyników pod wykresem z dowolnego kanału społecznościowego przejdziesz bezpośrednio do oryginalnego wpisu klikając w „źródło”. Z tego poziomu dodasz też swój komentarz na każdym profilu publicznym. W liście wyników możesz sortować dane klikając w wybrany nagłówek oraz zmieniać szerokość kolumn według aktualnych potrzeb.

 

INFOGRAFIKI

Zestawiaj wskaźniki, sprawdzaj trendy, wybieraj media
oraz marki i z łatwością interpretuj dane dzięki
interaktywnym wykresom.

Teraz szybko ocenisz efekty prowadzonej komunikacji marketingowej analizując między innymi: liczbę materiałów, liczbę interakcji, wydźwięk, ekwiwalent reklamowy oraz dotarcie we wszystkich monitorowanych mediach. Każdy wykres możesz pobrać formatach PDF, JPG, PNG lub SVG i użyć w swoim opracowaniu. W trakcie pracy z wykresami sprawdzaj dane szczegółowe w liście przekazów, na podstawie których generowana jest wizualizacja. Możesz także edytować automatyczną ocenę wydźwięku. Wprowadzona aktualizacja oceny zapisze się w module oraz w wynikach monitoringu mediów zgromadzonych na Platformie IMM. Wskazując kursorem dowolny element wykresu zobaczysz informacje o udziałach liczbowych i procentowych analizowanych marek. Możesz również dowolnie włączać i wyłączać wybrane serie danych przez ich kliknięcie na legendzie diagramu.

 

ZAKRES CZASOWY

W każdej chwili możesz zmienić dobór analizowanych
mediów klikając w ikony serwisów społecznościowych,
portali, telewizji, radia lub prasy.

W drzewku katalogów samodzielnie wybierzesz markę oraz jej otoczenie konkurencyjne z listy monitorowanych tematów. Zakres czasowy badania ustawisz poprzez kliknięcie w ikony szybkiego wyboru dat w opcje: od ostatniego logowania, 1 tydzień, 1 miesiąc lub 1 kwartał. Możesz też wybrać dowolny okres w interaktywnym kalendarzu. Dane na wykresach oraz w tabelach będą się aktualizować w czasie rzeczywistym przy każdej modyfikacji ustawień. Pełny opis zakresu badania benchmarkingowego wyświetla się przez cały czas w górnym obszarze wyników.

WYGLĄD

W nowym module analitycznym sam ustawisz
jego wygląd wybierając ciemną lub jasną
wersję kolorystyczną.

Możesz też zdecydować, które wskaźniki i zestawienia benchmarkowe są najważniejsze do analizy medialności marek, ukrywając lub zmieniając kolejność analizowanych tematów. Klikając na tytuł wykresu lub tabeli przeciągniesz wybrany obiekt kursorem w dowolne miejsce na kracie wyników. Moduł zapamiętuje wszystkie indywidualne ustawienia.

TESTUJ

Zwiększaj popularność swojej marki! Zamów BEZPŁATNY test dowolnego monitoringu mediów i wypróbuj już dziś, jak działa nowy moduł analityczny.

 

Klienci o nas

Moduł analityczny jest przyjazny dla użytkownika, nawet początkującego. Pozwala na tworzenie raportów z wybranego okresu z dokładnym rozbiciem na typ mediów. W przypadku Fundacji jest to niezwykle istotne, gdyż pozwala nam na śledzenie efektywności podejmowanych działań. Moduł analityczny wraz z innymi funkcjami platformy IMM (np. możliwość wyszukiwania haseł w materiałach archiwalnych) doskonale się uzupełniają, a uzyskane w ten sposób informacje są pełne.

Anna Sitek
Fundacja MY Pacjenci

Nowy moduł analityczny IMM jest intuicyjnym narzędziem, które w graficzny sposób prezentuje popularność moich projektów w mediach. W sposób szybki i przejrzysty mogę sprawdzić jakie marki lub projekty są najbardziej lubiane, które wzbudzały największe zaangażowanie, które maja największe dotarcie czy AVE. To wszystko jest dostępne w jednej aplikacji. Polecam!

Magda Rewucka
PR Manager
KiS Production Sp. z o.o.

W nowym module analitycznym IMM przegląd informacji, touchpointów jest bardzo intuicyjny, grafika utrzymana w świetnym stylu, przyjazna dla oka i zachęcająca do dalszych eksploracji poszczególnych funkcji.

Katarzyna Oleszczyk
Marketing Specialist CEE, Consumer
Oral Care & Topical

Nowy moduł analityczny IMM pozwala mi w szybki i przyjazny sposób monitorować to, co się pisze o naszej organizacji zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych. Dzięki temu mogę na bieżąco oceniać poziom aktywności oraz skalę zainteresowania poszczególnymi działaniami, które podejmujemy oraz wydarzeniami, które organizujemy. Równocześnie moduł stanowi dla mnie kopalnię pomysłów, pozwalającą dowiedzieć się, co dzieje się obecnie w branży oraz jakie inicjatywny podejmują podlegle nam podmioty i konkurenci.

Wojciech Falenta
PR Manager
Fundacja Football Academy Group

Analiza mediów jeszcze nigdy nie była tak prosta! Dzięki nowemu modułowi analitycznemu mogę za jednym kliknięciem sprawdzić co publikuje się o moich markach, a co media piszą o konkurentach. Wszystko w przejrzystej i czytelnej formie, która pozwala w szybki sposób analizować publikacje i wyciągać wnioski.

Ania Dziedzic
PR Manager
365agencja

Jesteśmy bardzo zadowoleni z funkcjonalności i możliwości przeprowadzania szerokiej analizy danych w nowym module analitycznym. Wszystkie informacje, które dotychczas były nam potrzebne, są dostępne w IMM w bardzo przystępnej formie.

Katarzyna Stanik
Profundo PR

Moduł analityczny podłączony do monitoringu AMI to bardzo rozbudowane, a zarazem proste w obsłudze narzędzie. Możliwość szczegółowej analizy danych dotyczących własnej marki, jak również konkurencji, a dodatkowo w wybranych przez siebie mediach i ramach czasowych pozwala na udoskonalenie realizowanej strategii marketingowej w krótko i długofalowym zakresie. Jestem pod wrażeniem, że moduł można spersonalizować pod względem wyglądu oraz funkcjonalności. Dzięki temu analiza danych zajmuje mało czasu, a uzyskane wyniki aktualizowane są na bieżąco i przedstawione w postaci interaktywnych wykresów, które w każdym momencie można zapisać i wykorzystać w przygotowywanych raportach. Istotną dla mnie zaletą modułu jest możliwość niemal natychmiastowej reakcji na pojawiające się treści oraz dokonanie ich rzetelniej selekcji i oceny. Uważam, że każda firma, która ceni sobie profesjonalizm powinna wypróbować to narzędzie, ponieważ wytycza ono zupełnie nowy wymiar analizy danych.

Norbert Oruba
Rzecznik prasowy i marketing manager
WikiVid

Moduł analityczny IMM ma ważną przewagę nad innymi narzędziami obecnie dostępnymi na rynku. Pozwala zestawić publikacje w social media i internecie z publikacjami w mediach tradycyjnych. Dzięki temu mamy pełen obraz tego co mówi się o naszych klientach i możemy szybko dostosowywać strategię komunikacji do bieżących wydarzeń. Polecam!

Michał Dunin
Dyrektor Zarządzający
WebTalk

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50