Źródła wiedzy o trendach w social media marketingu

Badacz cyfrowego świata, amerykański bloger Brian Solis współtworzy konferencję Pivot poświęconą w tym roku społecznościowym konsumentom. Zespół organizujący to wydarzenie przeprowadził badania dotyczące wykorzystania mediów społecznościowych przez osoby odpowiedzialne w firmach za komunikację. 230 brand managerów, zarządzających i specjalistów ds. marketingu zapytano między innymi o to, z jakich wirtualnych źródeł wiedzy o trendach w marketingu w mediach społecznościowych korzystają na co dzień. Badani udzielili następujących odpowiedzi:

1. Mashable 82%
2. Techcrunch 61%
3. AdAge 54%
4. emarketer 44%
5. Brandweek 36%
6. MarketingProfs 27%
7. SmartBrief for Social Media 26%
8. Altimeter Group 26%
9. MarketingSherpa 21%
10 ClickZ 20%

Konferencja Pivot odbędzie się w dniach 17 – 18 października w Nowym Jorku, a tematem będzie „The Rise of the Social Consumer.”

Źródło:
B. Solis, The Top 10 Marketing Sites for Social Media Marketign Trends, briansolis.com, 22.07.2011