W Radomiu jest firma, która płaci za oglądanie telewizji i czytanie gazet

 

Instytut Monitorowania Mediów to polska firma z branży analityki informacji medialnych, która od 2000 roku dostarcza kompleksowe usługi badania informacji pozyskiwanych ze wszystkich typów mediów. Zespół ekspertów IMM opracowuje dane w postaci raportów i przekrojowych analiz branżowych, z których stale korzysta wiele znanych polskich i globalnych marek. Dekadę temu Zarząd IMM podjął decyzję o powiększeniu firmy i w sierpniu 2007 roku w Radomiu powstały działy monitorowania prasy oraz internetu, a chwilę później dołączył do nich dział monitorowania RTV. Obecnie w radomskim oddziale IMM pracuje niemal 90 osób w kilku wyspecjalizowanych działach (oprócz już wspomnianych powstały także Dział Analizy Reklam i Dział Analiz).

 

 

Firma przyjazna młodym

Na rynku radomskim istniejemy od 2007 roku i cieszymy się dużym zainteresowaniem wśród osób poszukujących pracy – mówi dr Emilia Żuchowska-Kotlarz, Dyrektor Zarządzająca Oddziału IMM w Radomiu. Wszystko to za sprawą warunków, jakie możemy zaproponować tym, którzy zechcą z nami rozpocząć współpracę. Nasza przewaga na runku radomskim wynika przede wszystkim z zatrudnienia na umowę o pracę z pełnymi świadczeniami i trzyzmianowego systemu pracy, który odpowiada młodym ludziom, zapewniając im elastyczność.

Emilia Żuchowska-Kotlarz przypomina także, że placówka rozpoczynała swoją działalność od zespołu liczącego zaledwie 9 osób. Obecnie zatrudniamy prawie 90 osób. Myślę, że rozwój oddziału na rynku radomskim najlepiej odzwierciedlają liczby. Stale dążymy do poprawy jakości warunków pracy oraz możliwości rozwoju. Poprzez prowadzenie nieustannego doskonalenia w systemach, staramy się zapewnić coraz lepszy komfort pracy – dodaje Dyrektor Zarządzająca Oddziału IMM. Większość naszych pracowników to młodzi ludzie zaraz po studiach bądź w ich trakcie. Zespół tworzący oddział radomski to świetnie zgrana ekipa, która miło spędza czas nie tylko w pracy – spotykamy się również na wspólnych wyjściach organizowanych przez IMM.

 

 

Dobra firma na start

IMM w oczach pracowników wydaje się dobrym rozwiązaniem na rozpoczęcie kariery zawodowej. Tak o początkach pracy w IMM mówi Maciej Nowocień, kierownik DAIRTV: Pamiętam, jakby to było dziś. W IMM pracuję już 7 lat i od pierwszego dnia nie wiedziałem do końca, co mnie czeka. A czekała mnie fajna przygoda. Nie sądziłem, że jest firma, która płaci za oglądanie TV, słuchanie radia, przeglądanie internetu czy prasy! A jednak. Trafiając do IMM, byłem najmłodszą osobą w całej firmie, dodatkowo od razu otrzymałem umowę o pracę. Rynek radomski? Umowa o pracę ? I to nie za minimalną krajową? Przysłowiowo złapałem Pana Boga za nogi. 🙂 Cieszę się, że pomimo upływu czasu, nadal tak jest. Trzymamy te same wysokie standardy, oferujemy pracownikom uczciwe warunki i możliwości rozwoju.

Fot. Analitycy z Oddziału IMM w Radomiu.

 

Piotr Dąbrowski, młodszy analityk DAiRTV zwraca z kolei uwagę na atmosferę panującą w firmie: „Hej, Pit! Wiesz, że w Radomiu jest fajna praca dla ludzi takich jak Ty?” – powiedział do mnie kolega 6 lat temu, rok po tym, jak skończyłem studia i bezowocnie szukałem pracy w swoim zawodzie. Sceptycznie nastawiony, doświadczony już radomskim rynkiem zatrudnienia, przygotowałem CV i przyniosłem do młodego jeszcze wtedy oddziału Instytutu Monitorowania Mediów. Zawsze liczy się pierwsze wrażenie, które działa w obie strony i było pozytywnie już od pierwszych chwil, gdy przekroczyłem próg firmy – powitały mnie wesołe spojrzenia wyluzowanych i zaciekawionych moją osobą ludzi. Od razu poczułem sympatię do tego miejsca i wiedziałem, że stworzymy fajną ekipę. Gdybym miał zobrazować czas, jaki upłynął od tamtego dnia do chwili obecnej – praca wciąż przypomina mi studia: nie tylko pod względem średniej wieku zespołu i naszych wzajemnych relacji, lecz także pod względem zakresu obowiązków. Codziennie dzieje się coś nowego i trzeba być na bieżąco, ale warto, bo umowa o pracę na czas nieokreślony oraz bogaty pakiet socjalny rekompensują trud włożony w pracę. Warto tu także wspomnieć, że przez ten czas znacznie wzrosły moje zarobki, a kolejne podwyżki już zostały zapowiedziane. Jest to wynik dynamicznego rozwoju oddziału radomskiego, który w tym roku przeszedł generalny remont – nowe fototapety na ścianach imitujące las poprawiają nastrój i zachęcają do pracy, a odnowiona kuchnia, wyposażona w najnowszy sprzęt, umila czas spędzony „w rodzinnym gronie” rano na kawie, a po południu na herbacie. Czasami aż nie chce się wychodzić z pracy do domu, bo jest tu tak fajnie. 🙂

Praca analityka wydaje się żmudna i powtarzalna, jednak można się w niej dobrze odnaleźć. Rafał Wabik, analityk DAIRTV: Swoją przygodę z IMM rozpocząłem kilka lat temu zaraz po ukończeniu studiów. Wtedy nie myślałem, że zagrzeję tu miejsce na dłużej, ale nietuzinkowy charakter pracy polegający na słuchaniu i oglądaniu wiadomości oraz młody, koleżeński zespół sprawiły, że szybko zmieniłem swoje początkowe podejście, przez co pracuję w tej firmie po dziś. Niewątpliwym plusem tej pracy jest fakt, że jest się zawsze na bieżąco z tym, co się dzieje na świecie, przez co w prosty sposób można poszerzyć swój światopogląd i wiedzę z różnych dziedzin życia.

 

 

Radomski IMM rozwija się razem z miastem

Oddział IMM rozwija się razem z miastem, w którego życie zdążył wrosnąć w ciągu mijających właśnie dziesięciu lat. Pracownicy mogli obserwować, jak Radom staje się lokalizacją o wysokim potencjale gospodarczym. Liczne w ostatnich latach inwestycje w poprawę infrastruktury drogowej, modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, poszerzenie strefy ekonomicznej oraz uzbrajanie nowych terenów pod inwestycje powodują, że miasto prężnie się rozwija. Radomski oddział IMM również wciąż się zmienia – w tym roku odnowiona została siedziba, a rekrutacja na różne stanowiska prowadzona jest praktycznie cały czas.

Pracownicy Instytutu Monitorowania Mediów trzymają także rękę na pulsie jeśli chodzi o medialność Radomia – niedawno został opublikowany raport na temat sportowej strony miasta, która generuje ogólnopolski rozgłos. Analitycy IMM sprawdzili między innymi, którzy radomscy sportowcy i jakie kluby cieszą się największą popularnością wśród dziennikarzy i internautów.

 

Wierzymy w rozwój Radomia i kreowane przez miasto możliwości, które chcemy stwarzać także w Instytucie Monitorowania Mediów – co najmniej przez kolejną dekadę – podkreśla Emilia Żuchowska-Kotlarz.

 

 

Materiały dodatkowe:

dr Emilia Żuchowska-Kotlarz

Dyrektor Zarządzający IMM Odział w Radomiu

Emilia Żuchowska-Kotlarz – doktor nauk technicznych. Laureatka tegorocznej edycji tytułu Kobiety Przedsiębiorczej w regionie radomskim. Od października 2016 roku Dyrektor Zarządzający w Instytucie Monitorowania Mediów Oddział w  Radomiu.  Emilia  ma doświadczenie zawodowe jako kierownik produkcji, ekspert gospodarczo-biznesowy i wykładowca. Jest specjalistką z zakresu nowych materiałów i technologii, ekspertką ds. funduszy europejskich i analiz gospodarczo-biznesowych w ramach PO IR.  Emilia może także pochwalić się światowymi nagrodami z zakresu innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowych technologii. Jest autorką publikacji naukowych krajowych i zagranicznych. Ceni przede wszystkim pracowitość, rzetelność i terminowość.

 

 

O IMM:

Instytut Monitorowania Mediów

IMM to innowacyjna firma o wiodącej pozycji rynkowej w branży analityki informacji medialnych. Od 2000 roku dostarcza kompleksowe usługi badania danych pozyskiwanych ze wszystkich typów mediów, które w postaci specjalistycznych raportów i przekrojowych analiz branżowych, opracowuje zespół ekspertów IMM. Dostępny on-line moduł analityczny umożliwia bieżące śledzenie efektów działań komunikacyjnych na tle konkurencji, pomiar efektywność dotychczas podjętych działań promocyjnych i planowanie strategii komunikacji. Pomaga też chronić reputację firmy lub marki w sytuacjach kryzysowych.

Aktualnie stałym monitoringiem objętych jest ponad milion domen polskich zasobów internetu wraz z social media (z aktualizacją wyników w czasie rzeczywistym), ponad 1000 tytułów prasowych oraz ponad 200 stacji RTV z szerokim wyborem mediów regionalnych i lokalnych.

IMM należy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

 

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Pawłowska

mpawlowska@imm.com.pl

tel.: +48 22 378 37 50 | fax: +48 22 356 21 01

Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację informacji i dołączonych do niej materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła („Instytut Monitorowania Mediów”) w artykule oraz przy każdej grafice.