Webinar IMM SEO

Szkolenie online IMM: SEO czy GEO? Jak tworzyć i analizować treści, aby osiągać wysokie pozycje w Google i ChatGPT?

W czwartek 24 lipca o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „SEO czy GEO? Jak tworzyć i analizować treści, aby osiągać wysokie pozycje w Google i ChatGPT?” organizowane przez Instytut Monitorowania Mediów.

 

Szkolenie poprowadzi Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej IMM. Głównym tematem webinaru będzie pozycjonowanie (SEO) i pokazanie działań z zakresu prac webmasterskich, e-PR, oraz content marketingu, które przyczyniają się do zdobywania wyższych pozycji serwisów internetowych w wyszukiwarkach i narzędziach AI. Zobaczymy, jak pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na klikalność strony. Nasz ekspert pokaże, jakie zmiany czeka rynek wyszukiwarek w związku z rozwojem sztucznej inteligencji i pojawieniem się nowych rozwiązań wyszukiwawczych (np. odpowiedzi na szczycie wyników wygenerowane przez AI), które najprawdopodobniej zrewolucjonizują potrzeby i zachowania użytkowników, a co za tym idzie, wysiłki marketerów oraz PR-owców odpowiedzialnych za SEO.

 

Agenda spotkania:

  • elementy na stronie www, które wpływają na SEO
  • SEO copywriting i rodzaje słów kluczowych
  • nie samym słowem się tworzy – różne formy contentu wspomagające SEO
  • linki nadal są ważne
  • GEO to nowe SEO – obecność w TOP wyników wyszukiwania nie daje gwarancji ekspozycji w Przeglądzie AI
  • jak tworzyć dla AI
  • poszerzanie grupy docelowej i źródeł dystrybucji materiałów
  • analiza narzędziowa
  • praktyczne porady z zakresu e-PR

 

Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, PR-owców, copywriterów, webmasterów oraz zarządzających profilami firmowymi w social mediach, którzy dbają o wysokie pozycje prowadzonych serwisów internetowych w wyszukiwarkach.

 

Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są imienne cyfrowe certyfikaty.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

 

Zachęcamy do zapisów:

 

REJESTRUJĘ SIĘ

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg