
Szkolenie online IMM: SEO czy GEO? Jak tworzyć i analizować treści, aby osiągać wysokie pozycje w Google i ChatGPT?
W czwartek 24 lipca o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „SEO czy GEO? Jak tworzyć i analizować treści, aby osiągać wysokie pozycje w Google i ChatGPT?” organizowane przez Instytut Monitorowania Mediów.
Szkolenie poprowadzi Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej IMM. Głównym tematem webinaru będzie pozycjonowanie (SEO) i pokazanie działań z zakresu prac webmasterskich, e-PR, oraz content marketingu, które przyczyniają się do zdobywania wyższych pozycji serwisów internetowych w wyszukiwarkach i narzędziach AI. Zobaczymy, jak pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na klikalność strony. Nasz ekspert pokaże, jakie zmiany czeka rynek wyszukiwarek w związku z rozwojem sztucznej inteligencji i pojawieniem się nowych rozwiązań wyszukiwawczych (np. odpowiedzi na szczycie wyników wygenerowane przez AI), które najprawdopodobniej zrewolucjonizują potrzeby i zachowania użytkowników, a co za tym idzie, wysiłki marketerów oraz PR-owców odpowiedzialnych za SEO.
Agenda spotkania:
- elementy na stronie www, które wpływają na SEO
- SEO copywriting i rodzaje słów kluczowych
- nie samym słowem się tworzy – różne formy contentu wspomagające SEO
- linki nadal są ważne
- GEO to nowe SEO – obecność w TOP wyników wyszukiwania nie daje gwarancji ekspozycji w Przeglądzie AI
- jak tworzyć dla AI
- poszerzanie grupy docelowej i źródeł dystrybucji materiałów
- analiza narzędziowa
- praktyczne porady z zakresu e-PR
Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, PR-owców, copywriterów, webmasterów oraz zarządzających profilami firmowymi w social mediach, którzy dbają o wysokie pozycje prowadzonych serwisów internetowych w wyszukiwarkach.
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są imienne cyfrowe certyfikaty.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Zachęcamy do zapisów: