Webinar sponsoring kultury

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”.

 

Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.

 

Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury.

 

Agenda spotkania:

  • Sponsoring jako inwestycja
  • Dopasowanie sponsorującego do marki/wydarzenia
  • Pomiary sponsoringu
  • Trzy filary badania efektywności
  • Raporty sponsoringowe

 

Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

 

Dla kogo?

 

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego. Dla firm, samorządów i biznesów, które analizują medialność twórców oraz imprez, które sponsorują i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na kolejny sezon. Dużo wartości znajdą też ludzie kultury i organizatorzy imprez, którzy dzięki wiedzy ze szkolenia będą w stanie udowodnić swój potencjał wizerunkowy poprzez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.

 

Certyfikat

 

Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

 

Serdecznie zachęcamy do zapisów:

 

REJESTRUJĘ SIĘ