
Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”.
Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.
Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury.
Agenda spotkania:
- Sponsoring jako inwestycja
- Dopasowanie sponsorującego do marki/wydarzenia
- Pomiary sponsoringu
- Trzy filary badania efektywności
- Raporty sponsoringowe
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego. Dla firm, samorządów i biznesów, które analizują medialność twórców oraz imprez, które sponsorują i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na kolejny sezon. Dużo wartości znajdą też ludzie kultury i organizatorzy imprez, którzy dzięki wiedzy ze szkolenia będą w stanie udowodnić swój potencjał wizerunkowy poprzez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.
Certyfikat
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: