Studenci startują w PR

Konkurs PRaktykuj za granicą jest organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów już po raz ósmy. Tegoroczna edycja odbywa się we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje – na jej rzecz studenci tworzą strategie komunikacji. Autorzy najlepszych prac pojadą na zagraniczne staże do agencji Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR.

– Jest jak zwykle wielu uczestników, mimo że tematy konkursowe są trudne, nawet dla fachowca w branży – mówi Piotr Czarnowski, członek jury i prezes agencji FIRST PR – Wiele prac zawiera interesujące propozycje i nowe spojrzenie na komunikację. Autorzy to często ludzie, którym nikt nie powiedział, że coś jest niemożliwe, więc oni to skutecznie robią, i to jest bardzo optymistyczne.

Przez najbliższy tydzień jury będzie studiowało otrzymane prace, aby 11 kwietnia wyłonić 15 półfinalistów. Najwięcej zgłoszeń spłynęło od studentów z Warszawy, Poznania i Krakowa. – To może położyć kres dominacji Wrocławia – żartuje Anna Sanowska z Instytutu Monitorowania Mediów i przypomina, że w ubiegłorocznej edycji wszystkie miejsca na podium zostały zajęte przez wrocławian. Jednak jeśli chodzi o udział uczelni w konkursie, Uniwersytet Wrocławski znalazł się już na trzecim miejscu – po Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Wyobraźnię studentów najbardziej pobudził temat dotyczący opracowania strategii dla działań statutowych Fundacji Dzieci Niczyje z wykorzystaniem Internetu i mediów społecznościowych.

Konkurs wspierają firmy Fleishman-Hillard, Solski Burson-Marsteller, LEWIS PR, magazyn Brief, a także organizacje studenckie AIESEC i AEGEE oraz biuro karier Profil. Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszeni Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. Patronat medialny objęły: Radio Planeta, Gazeta Studencka, Semestr, PRoto.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, Kariera.com.pl, portal SGI.

 

Liczba prac nadesłanych do konkursu PRaktykuj za granicą w podziale na miasta

Liczba prac nadesłanych do konkursu PRaktykuj za granicą w podziale na uczelnie


 Partnerzy strategiczni

 

   

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg