Zaloguj

Nie pamiętam hasła
+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg
Sto bramek Roberta Lewandowskiego i „święta wojna” Legii Warszawa. Znamy liderów listopadowego zestawienia „Piłka w grze”

Sto bramek Roberta Lewandowskiego i „święta wojna” Legii Warszawa. Znamy liderów listopadowego zestawienia „Piłka w grze”

Czołowe drużyny przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów raportu w zdecydowanej większości zaliczyły bardzo udany miesiąc. Nasi przedstawiciele w piłkarskiej Europie są w znakomitej formie, co przełożyło się na równie wysoki wynik medialny. Robert Lewandowski w swoim ostatnim meczu Ligi Mistrzów zdobył dwa gole i tym samym dołączył do elitarnego grona piłkarzy, którzy strzelili ponad 100 bramek w najbardziej prestiżowych rozgrywkach klubowych.

Dla piłkarzy warszawskiej Legii początek ubiegłego miesiąca był bardzo ważny. „Święta wojna”, czyli mecz pomiędzy LegiąWidzewem Łódź, zawsze buduje spore napięcie. Nie inaczej było tym razem, o czym świadczą liczne i wielowątkowe dyskusje w social mediach. Podopieczni Goncalo Feio podołali wyzwaniu i zwyciężyli przed własną publicznością 2:1, ale tydzień później próżno było szukać powodów do optymizmu. W następnej kolejce „wojskowi” przyjechali do Poznania na hitowe starcie z liderem Ekstraklasy – Lechem. Na murawie spotkali się odwieczni rywale i drużyny najczęściej typowane do mistrzostwa ligi, a w mediach sportowych wręcz wrzało. Dziennikarskie studia, analizy i predykcje odeszły w cień wraz z pierwszym gwizdkiem sędziego, a „kolejorz” nie pozostawił złudzeń: pewnie pokonał Legię 5:2. Po przerwie reprezentacyjnej Legioniści wrócili na właściwe tory i najpierw zwyciężyli w ważnym starciu z Cracovią 3:2, która plasuje się tuż za podium PKO BP Ekstraklasy. Następnie zaś pewnie rozprawili się z cypryjską Omonią 0:3 i pozytywnym akcentem zamknęli ubiegły miesiąc.

Drugie miejsce w zestawieniu IMM zajął Lech Poznań, o którym najgłośniej było oczywiście w kontekście „meczu na szczycie”. Pewne zwycięstwo nad Legią Warszawa tylko utwierdziło w przekonaniu, iż drużyna z ul. Bułgarskiej na poważnie może mierzyć w mistrzostwo, o czym zgodnie zapewniają dziennikarze sportowi. Mimo straty punktów w ostatnim meczu listopada, w którym poznaniacy bezbramkowo zremisowali z Piastem Gliwice, klub nadal utrzymuje się na pozycji lidera ligi. Podium zestawienia zamyka kolejna rewelacja europejskich rozgrywek – Jagiellonia Białystok. Drużyna z Podlasia zaliczyła kolejny udany miesiąc, ponieważ na krajowych boiskach nie przegrała ani razu, a Lidze Konferencji najpierw pewnie pokonała norweskie Molde 3:0 i zremisowała ze słoweńskim Celje 3:3. Kibicom podoba się ofensywny styl gry podopiecznych Adriana Siemieńca i widać to też w social mediach, gdzie widzowie zgodnie komentują, iż mecze „Jagi” gwarancja goli i emocji. W ubiegłym miesiącu najważniejszym pod względem zajmowanych pozycji w tabeli spotkaniem było starcie Jagielloni z Rakowem Częstochowa (aktualnie jest to starcie odpowiednio trzeciej i drugiej drużyny PKO BP Ekstraklasy). Mecz ten zakończył się podziałem punktów przy remisie 2:2.

Mniej kolorowo jest na Dolnym Śląsku, gdzie drużyna z Wrocławia próbuje odnaleźć formę z ubiegłego sezonu. Dziennikarze już dostrzegali światełko w tunelu po tym, jak Śląsk dość niespodziewanie zremisował z bardzo dobrze prezentującą się Jagiellonią Białystok. Niestety, z perspektywy kibiców Śląska Wrocław, na tym jak na razie kończą się pozytywy, ponieważ w następnej kolejce rozgrywek piłkarze przegrali na swoim stadionie z Puszczą Niepołomice 0:1. Dodatkowo przed remisem z Jagiellonią, Śląsk przegrał oba listopadowe spotkania i nadal zajmuje ostatnią pozycję w tabeli. Media opisują coraz ciemniejsze chmury nad Areną Tarczyński. Czołową piątkę naszego zestawienia zamyka Cracovia, która mimo ostatnich słabszych występów, zajmuje czwartą lokatę PKO BP Ekstraklasy. Drużyna z Krakowa – podobnie jak Jagiellonia – w ostatnich meczach gwarantuje sporo emocji i goli, bo najpierw po szalonym meczu z GKS-em Katowice przegrała 3:4, a następnie 3:2 na stadionie Legii Warszawa. Krakowiacy mogą określać starcie z Zagłębiem Lubin jako stratę punktów, ponieważ tylko je zremisowali 1:1, a gdyby zwyciężyli, dzieliłby ich już tylko jeden punkt od zamykającej podium Ekstraklasy Jagielloni.

Kolejne miejsca zajęły odpowiednio: Widzew Łódź, Pogoń Szczecin, Raków Częstochowa, Górnik Zabrze Lechia Gdańsk.

Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn PKO BP Ekstraklasy w listopadzie 2024
(prasa i wybrane portale internetowe)

Wisła Kraków niezmiennie przoduje w dziedzinie medialności klubów Betclic I Ligi. Za nią uplasował się kolejno Ruch Chorzów ŁKS Łódź. Czołową piątkę zamknęła Polonia Warszawa Wisła Płock. Najbardziej medialnymi aspektami były wydarzenia boiskowe, ponieważ Wisła w ubiegłym miesiącu zaliczyła dobrą passę i nie przegrała ani jednego meczu. Klub z ul. Reymonta wygrał dwa wyjazdowe spotkania (1:5 ze Stalą Stalowa Wola i 0:3 z Chrobrym Głogów) oraz na własnym stadionie zwyciężył w ważnym pojedynku z ŁKS-em Łodź 2:1. Ruch Chorzów również wygrał w ubiegłym miesiącu z Łódzkim Klubem Sportowym i Chrobrym Głogów, ale po serii zwycięstw musiał uznać wyższość warszawskiej Polonii i przegrał na wyjeździe 0:1. Drużyna z Górnego Śląska jednak szybko o tym zapomniała i zakończyła miesiąc w bardzo udany sposób, gdyż zwyciężyła aż 6:0 nad lokalnym rywalem, Odrą Opole.

Podium naszego zestawienia zamyka ŁKS Łódź, który w ubiegłym miesiącu stoczył najbardziej medialne pojedynki – z Wisłą Kraków i Ruchem Chorzów, czyli najbardziej zasłużonymi drużynami, które występują aktualnie na zapleczu najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Czołową piątkę zamyka Polonia Warszawa i Wisła Płock.

Kolejne miejsca zajęły odpowiednio: Miedź Legnica, Stal Rzeszów, Arka Gdynia, Bruk-Bet Termalica Nieciecza Chrobry Głogów.

Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn Betclic I Ligi w listopadzie 2024
(prasa i wybrane portale internetowe)

Wśród piłkarzy na czele ponownie znalazł się Robert Lewandowski. Tuż za nim uplasowali się Piotr Zieliński Wojciech Szczęsny. Znakomita forma strzelecka naszego reprezentanta przełożyła się na bardzo wysoki wynik medialny. Po ostatnim spotkaniu Ligi Mistrzów nasz napastnik dołączył do grona wybitnych piłkarzy – Leo Messiego i Cristiano Ronaldo, którzy do tej pory jako jedyni zdobyli ponad 100 bramek w najbardziej prestiżowych rozgrywkach klubowych. Trenerzy, piłkarze i ludzie związani z piłką jednogłośnie określają to osiągnięcie jako wybitne w historii światowej piłki nożnej. Piłkarzy Dumy Katalonii w naszym zestawieniu rozdzielił Piotr Zieliński. Pomocnik Interu Mediolan zaliczył udane występy klubowe oraz pełnił funkcję kapitana reprezentacji Polski w listopadowych starciach naszej kadry z Portugalią i Szkocją. Podium rankingu zamyka Wojciech Szczęsny, a media sportowe domagają się go między słupkami FC Barcelony. W social mediach pojawiają się pierwsze informacje o niezadowoleniu Szczęsnego z aktualnej roli zmiennika w klubie. Czołową piątkę zestawienia zamykają piłkarze włoskiej ligi – Nicola Zalewski i Łukasz Skorupski.

Kolejne miejsca zajęli odpowiednio: Kacper Urbański, Marcin Bułka, Jakub Kiwior, Bartosz Bereszyński Adam Buksa.

Wykres 3. TOP 10 najbardziej medialnych piłkarzy w listopadzie 2024
(prasa i wybrane portale internetowe)


„Piłka w grze” (dawniej „Polska Piłka”) to cykliczna analiza prowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów (do stycznia 2024 r. przez PSMM Monitoring & More). Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, La Liga, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Badanie prowadzone jest cyklicznie od 1 marca 2010 r.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa: Instytut Monitorowania Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę Instytut Monitorowania Mediów lub logotyp) przy każdym wykresie.