SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy
Warszawa

 

Zadania
• budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami z sektora B2B
• realizacja planów sprzedażowych
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy

 

Wymagania
• co najmniej roczne doświadczenie w kontaktach z klientami z sektora B2B
• umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
• dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność w wykonywaniu zadań
• doświadczenie w prowadzeniu negocjacji, prezentacji
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office

 

Oferujemy
• pracę w innowacyjnej organizacji o wiodącej pozycji rynkowej
• współpracę z profesjonalistami
• dużą samodzielność
• stałe, dogodne godziny pracy (pn-pt 9:00-17:00)
• stabilne, długofalowe zatrudnienie
• motywujący system wynagradzania

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających CV na adres biuro@imm.com.pl